خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

کارگران چشم امید دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۰۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران چشم امید دولت هستند گفت : کارگران در همه ی صحنه ها برای نظام خالصانه تلاش کرده اند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در مراسم روز کارگر و سی امین جشنواره امتنان از کارگران و نخبگان جامعه کار و تولید با بیان اینکه امسال، سال متفاوتی در برگزاری جشن کارگری بود، گفت : به جهت اهمیت موضوع رونق تولید،امسال از کشاورزان و باغداران که به عنوان کارگر در مزارع خود زحمت می کشند نیز تقدیر شد.

اصغری با بیان اینکه کارگران چشم امید دولت هستند گفت : کارگران در همه ی صحنه ها برای نظام خالصانه تلاش کرده اند‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه علی رغم تنگدستی و حداقل دستمزد کارگران، درسیل اخیر از بازنشستگان به ازای هرنفر ده هزارتومان کسر شد.

وی افزود : براین اساس مبلغ هشت میلیارد تومان از طرف بازنستگان به سیل زدگان کمک شد.

کامران اصغری درخصوص تعامل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با دیگر تشکیلات، بیان کرد : سعی کردیم انچه را که در خور تلاش های کارگران است را اجرا کنیم.

وی با اشاره به تشویق نیروهای کارگری و مولد استان مازندران برای ترویج فرهنگ کار گفت : امسال برای اولین بار المپیاد کارگری با حضور بیست و هشت استان برگزار شد.

وی ادامه داد : برگزاری هرساله جشنواره قرآنی ویژه جامعه کار و تولید و کسب رتبه های استانی از دیگر برنامه ها بوده است.

اصغری با اشاره به برگزاری یادواره نهصد و هشتاد شهید کارگری استان مازندران برای اولین بار در کشور گفت : همچنین، بررسی شصت و هشت هزار تقاضای مشاغل سخت و زیان آور در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای مدل خود بازرسی در کارگاه ها خبر داد و اظهار کرد : کارگران نقش زیادی در تولید دارند و ما به عنوان متولی سعی کردیم انچه را که شایسته کارگران است را برای حمایت از آنان دریغ نکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز