خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران خبرداد:

افزایش 8 درصدی مصدومان تصادفات رانندگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۱۱

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران از افزایش 8 درصدی مصدمان تصادفات رانندگی در مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ، مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : در سال گذشته (97) ، 638نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ، 2 درصد کاهش نشان می‌دهد.

علی عباسی افزود : از مجموع تلفات حوادث رانندگی درسال گذشته در استان مازندران 478 نفر مرد و  ما بقی زن هستند.

بیشترین و کمترین شهرها

بر اساس این گزارش شهرهای ساری و میاندرود با 114 ، ، آمل با 100 و بابل با 75 فوتی بیشترین شهر و فریدونکنار با 5 فوتی کمترین شهرها یی هستند که در آن گزارش شده است.

جاده های برون شهری بیشترین فوتی

وی تصریح کرد :در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال گذشته آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی با 490 نفر ، درون شهری با 148 مورد گزارش شده است.

افزایش  8 درصدی مصدمان تصادفات رانندگی

در حوادث رانندگی سال گذشته 17 هزار و 521 نفر  مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش شهرستان های ساری و  میاندرود با 3 هزار 905 ،بابل با 2 هزار 431 و آمل با هزار927 مورد بیشترین و  فریدونکنار با 249  مورد کمترین موارد ثبت شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز