خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مقام کار و کارگر در دین مبین اسلام بسیار ارزشمند و مقدس است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۳۳۶

آیت الله معلمی صبح امروز در مراسم پیاده روی خانوادگی کارگران شهرستان قائم شهر مقام کار و کارگر در دین مبین اسلام را بسیار ارزشمند و مقدس برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت اله معلمی صبح امروز  در مراسم پیاده روی خانوادگی کارگران شهرستان قائم شهر مقام کار و کارگر در دین مبین اسلام را بسیار ارزشمند و مقدس برشمرد و گفت: دستگاه ها ونهادهایی که مسئولیت دفاع ازحقوق کارگران را دارند، رسالتی خطیر برعهده داشته وچنانچه نیروی کارمورد حمایت دولت ونهادهای ذیصلاح قرارگیرد، انگیزه های لازم را برای تحول آفرینی و خلاقیت درجهت پیشبرد تولید وصنعت را خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری ؛ تاکید دین حیات بخش اسلام برتامین امنیت شغلی کارگران وعدم تضییع حقوق آنان را الگویی شایسته برای مسئولان ذکر کرد و گفت: از کارگران انتظار داریم برای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات ملی همت نمایند، همه باید تلاش کنیم تا حقوق قانونی این جماعت شریف و زحمتکش تضییع نگردد.

وی با اشاره به ارزشگذاری ویژه ائمه اطهار و پیامبرعظیم الشان برای کار و کارگر گفت: این درحالی است که در بحث ترویج فرهنگ کارخوب کارنکرده ایم .

آیت الله معلمی با بیان این که داشتن یک فن و حرفه باعث شخصیت و اعتبار فرد درجامعه خواهد شد، وظیفه همه مسئولان را تلاش برای ایجاد فرصت های شغلی و اشتغال جوانانی دانست که پر از نشاط وخلاقیت هستند.

وی از خدمات و زحمات اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگربرای برگزاری شکوهمند برنامه های این ایام عزیز قدردانی به عمل آورد.

کارگران، مهمترین عنصر برای توانمندسازی چرخه تولید هستند

در ادامه فرماندار قائم شهر گفت: کارگران با غیرت، همت و شرافت در بخش تولید تلاش دارند و باید حق و حقوق شان رعابت شود.

وی اظهار کرد: سربلندی و اقتدار نظام جمهوری ما به پشتوانه مردم همیشه در صحنه و تلاش و پشتکار کارگران در کنار همه نیروهای خدوم انقلاب ایجاد شده است و باید ادامه یابد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه ارزش و احترام به کارگران باید در شرایط مختلف رعایت شود؛ خاطر نشان کرد: پله های ترقی توسط کارگران باید پیموده شود و همه ما در این بخش باید کمک کار کارگران باشیم.

محمدی گفت: روز جهانی کار و کارگر و هفته کارگر فرصتی مغتنم است تا به پاس خدمات صادقانه و بی آلایش کارگران شریف، متعهد، مؤمن و زحمتکش ایران اسلامی، از آنان تجلیل و تقدیر شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز