خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

اسکان 18 هزار مسافرنوروزی در مدارس مازندران/ رشد کیفی 43 درصدی کلاس ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۴۶

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از اسکان 18 هزار و 663 نفر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی استان از 28اسفند 97 تا دوم فروردین 98خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عسکری نیکزاد صبح شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه از روز سه‌شنبه 28 اسفند تا ساعت دوم فروردین 98،  18 هزار و 663 نفر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران شامل اسکان یافته‌اند، اظهار کرد: در سالجاری 388 مدرسه جهت اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد که از مجموع 3 هزار کلاس در نظر گرفته شده تعداد 340 کلاس در سطح ویژه رتبه بندی شدند.

وی  افزود: فضای اموزش و پرورش مانند سال های گذشته در اختیار مسافران قرار گرفت اگر چه هزینه هایی نیز برای این نهاد آموزشی به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه نسبت به سال گذشته به لحاظ کیفی رشد نداشته ایم اما به لحاظ کیفی 43 درصد نسبت به مشابه سال گذشته رشد داشتیم افزود: سطح "ج" که از امکانات ضعیفی برخوردار بود ؛ حذف کردیم.

وی تصریح کرد: در مجموع پنج هزار و 184خانوار و 55 هزار و 989 نفر روز در این مدت در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.

نیکزاد با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران برای تشکیل سمن دانش آموزی از شناسایی186 سمن فعال دانش آموزی در استان خبر داد و گفت: تاکنون 43 هزار دانش اموز ثبت نام و پیش بینی می کنیم این تعداد تا پایان سالجاری 100 هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه 45 کلاس درس هوشمند سازی شده است ادامه داد: سه هزار مدارس نیز از یک سیستم هوشمند برخوردار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به سیل اخیر استان اشاره کرد و گفت: دیوار دو مدرسه در شهرستان سیمرغ تخریب و به امکانات و تجهیزات تعدادی از مدارس خسارت جدی وارد شد 

وی افزود: همچنین در این سیل سقف مرکز اختلال یادگیری و بخشی از سقف اداره آموزش و پرورش این بخش تخریب شد .

نیکزاد گفت: سامانه پیامکی 100011333 اموزش و پرورش آماده پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز