خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران مطرح کرد:

مردمی کردن برنامه های شهدا با هدف اثراگذاری عمیق

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۹۵

حسین حسن نژاد گفت: مردمی کردن برنامه ها ی دفاع مقدس برای تعمیق و اثرگذاری مضاعف ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین حسن نژاد صبح امروز در جلسه ستاد اردیبهشت مقاومت با بیان اینکه  از ثروت های تولید شده باید به خوبی نگهداری شود اظهار کرد: مردمی کردن برنامه ها برای تعمیق و اثرگذاری مضاعف ضروری است.

وی افزود: باید برنامه های تولیدی را به گونه ای بسازیم که از فرصت ها بهره گیری کنیم نه اینکه در این فرصت ها پاسخگوی برخی از سوء تفاهم ها باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:اثر گذاری زبان هنر بر کسی پوشیده نیست اما زبان وعظ، خطبه و مداحی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و اینکه سن و نوع و تبلیغاتی که در فضای محیطی داریم نیز نباید فراموش شود.

وی تصریح کرد: برای تولید برنامه در جهت به تصویر کشیدن رشادت های شهدا از همه دستگاه ها ونهادهای جمعی بهره گیری کرد تا برنامه اثرگذاری ارائه کرد.

حسن نژاد ادامه داد: برای بهتر شدن تولید برنامه ها می توان از ظرفیت های شهردای ها به عنوان نهادهای عمومی و مردمی به خوبی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در فرصت های موجود باید روش گذاری مناسب انجام دهیم تا بهره برداری درست کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز