خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد :

ارزشهای دفاع مقدس نیازمند بازآفرینی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۹۱۴

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: ارزشهای دفاع مقدس نیاز به باز آفرینی دارد و تحقق این امر نیاز به بهره گیری از هنر هنرمندان است.

به گزارش خرنگار ایلنا از ساری،محمد مهدی حیدریان در آیین اختتامیه جشنواره ملی فانوس در پلاژ بهزیستی مازندران -ساری اظهار داشت:دفاع مقدس الگوی جاویدان پیش روی ما نهاد که به فداکاری این حماسه آفرینان افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه ارزشهای دفاع مقدس نیاز به بازآفرینی است ،افزود: تحقق این امر نیازمند هنرمندانی است که با شیواترین توان و بهره گیری از هنر آنان بتوانیم با جوانان و نسل امروز سخن بگوییم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد گفت:در حوزه دفاع مقدس و شناخت تخصصی از دشمن و چگونه دفاع کردن هنری است که نمایش گذاشتن این حماسه با توانایی هنرمندان در قالب نمایش،تئاتر و سینما میسر می شود .

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به خانه های نا نفوذ کرده است و این مسئله کار دفاع را مشکل می کند ،افزود: در جهت مقابله با نفوذ دشمن نیاز به توانایی هنرمندانی است که متناسب با نوع تجاوز و مقابله شکل گیرد.

حیدریان ادامه داد:ضرورت دارد تا در جهت مبارزه با دشمنان انگیزه مقابله با این تهاجم در هنرمندان به عنوان سربازان خط مقدم این عرصه شکل گیرد تا بتوانند با ایجاد مصونیت  از مرزهای فرهنگی و اعتقادی دشمنان را از این عرصه دور کنند و در ارتقای دانش دانش به مردم دنیا سهیم باشیم.

جشنواره ملی فانوس به میزبانی مازندران با حضور هنرمندان سراسر کشور به مدت سه روز در ساری برگزار شد و از نفرات برتر این جشنواره تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز