خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:

تشکیل 14 هزار پرونده تخلف صنفی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۰۱

محمد محمدپور عمران گفت:تعداد 14165 پرونده تخلف از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در استان مازندران تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید نظارت و رصد دائمی بر بازار کالا و خدمات، بازرسان این سازمان توانستند طی یازده ماه موفق به تشکیل این پرونده ها شوند.

محمد محمدپور عمران با اعلام اینکه پرونده های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده، تصریح کرد: این تعداد پرونده حاصل بیش از 202 هزار مورد بازرسی در سراسر استان بوده است.

وی گفت: ارزش ریالی پرونده های متشکله 648,862,447,635  ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان مازندران در بحث کشاورزی این سازمان طرح نظارتی بر نهاده ها واردات و ادوات کشاورزی را همواره در دستور کار خود داشته و در این راستا از 3680 واحد مربوطه در بازه زمانی فروردین تا پایان بهمن ماه امسال بازرسی به عمل آمده است.

محمدپور عمران تعداد پرونده های تشکیل شده در این حوزه را 270 مورد و ارزش ریالی آنرا 205,166,042,21 ریال اعلام کرد.

وی در پایان تصریح کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت و ... می توانند موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز