خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 طرح دهه فجر در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۶۰

هادی خنجری از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 طرح در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها و پروژه ها با اعتبار بیش از 200 میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری یکشنبه در افتتاح پروژه های آب منطقه ای بهشهر اظهار کرد: تلاش برای خدمات رسانی به مردم از مهمترین وظایفی است که برعهده داریم و باید در این حوزه تلاش همه جانبه انجام شود.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انجام یادآور شد: در طول سال های مختلف انقلاب، با وحدت کلمه بر توطئه های دشمنان نائل شدیم و اکنون هم در ادامه انقلاب باید در این بخش فعال تر ظاهر شویم.

فرماندار بهشهر گفت: دشمن از اتحاد و وحدت ما هراس دارد و باید این وحدت کلمه را در بخش های مختلف رعایت کرده و با انسجام برای مقابله با دشمن وارد صحنه شویم.

خنجری گفت: باید در سنگر خدمت به مردم مجاهدانه تلاش کنیم و خالصانه به مردم خدمت کنیم و این مهم در دستور کار همه مسئولان باشد.

افتتاح ساختمان جدید اداری منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه، مرمت و بازسازی و لایروبی آب بندان امیرآباد و بهره برداری از اجرای زهکشی شبکه آبیاری روستای قره تپه و شهیدآباد از طرح های افتتاحیه امروز بود که با اعتبار 54 میلیارد ریال افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز