خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران:

کارگران با تمامی مشکلات معیشتی پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۱۶

نصراله دریابیگی گفت:کارگران و بازنشستگان با تمامی مشکلات معیشتی پای آرمان های امام راحل و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصراله دریابیگی در دیدار اعضای هیات اجرائی خانه کارگر،تشکلات کارگری،کارفرمائی و مسئولین ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر با نماینده ولی فقیه در شهرستان قائم شهر،گفت:ایام دهه فجر،روزهای جشن و شادی است و بنا نداریم علی رغم تمامی سختی هایی که امروز کارگران و بازنشستگان با آن درگیر هستند،خاطرشان را بیش از این مکدر کنیم.

دبیر اجرائی خانه کارگر استان مازندران ادامه داد: کارگران از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده اند و با تمامی مشکلات معیشتی موجود و کم شدن شادی ها و افزایش مشکلاتشان،هیچگاه پشت این نظام مقدس را خالی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: امروز خدمت نماینده ولی فقیه رسیدیم تا بگوییم این انقلاب رو به عقب نخواهد رفت و کارگران و بازنشستگان علی رغم تمامی مشکلات پایبند آرمان های امام راحل و انقلاب ایستاده اند و دشمنان بدانند که یک موی گندیده این انقلاب را به هیچ بیگانه ای نخواهیم داد.

دریابیگی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت:امروز تنها کارگران و بازنشستگان اجرا کننده اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

وی ادامه داد: 70 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی در مازندران حداقل بگیر هستند و با حداقل ها زندگی خود را سپری می کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با بیان اینکه بیش از 90 درصد کارگران دارای قرارداد کار سفید امضا هستند،خاطرنشان کرد:ارز شناور مزد شناور می خواهد و کارگران بدنبال دستمزد شناور هستند و سبد حمایتی کالا مرحمی بر درد کارگران و بازنشستگان نیست.

امروز کارگران از لحاظ معیشت وضعیت مطلوبی ندارند

در ادامه رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز کارگران از لحاظ معیشت وضعیت مطلوبی ندارند و شرمنده خانواده خود هستند

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه وضعیت اشتغال در شهرستان قائم شهر مناسب نیست،اظهار کرد:  بیکاری و اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های شهرستان قائم شهر می باشد.

وی ادامه داد: امروز بعنوان متولیان اشتغال همه تلاشمان در این است تا زمینه ساز فرصت شغلی برای جوانان و بیکاران باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های رهبری و دولت تدبیر امید برون رفت از بحران بیکاری می باشد،گفت: در طی یکسال گذشته 14 میلیارد و 800 میلیون تومان  وام کم بهره برای اشتغال روستایی در اختیار کارآفرینان قائم شهری و در راستای ایجاد اشتغال  قرار گرفته است.

وی ادامه داد:همچنین 3 میلیارد و 400 میلیون تومان برای اشتغال خانگی جذب و به بانک ها معرفی شده اند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز