خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد:

تکمیل 19 پروژه عمرانی در برنامه عملیاتی 100 روزه شرکت شهرکهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۰۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برنامه ۱۰۰ روزه این شرکت با محوریت اتمام و تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تدوین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مصطفی موسوی اظهار داشت: با توجه به رسالت اصلی شرکت شهرکهای صنعتی که اجرای زیرساخت در شهرکها و نواحی صنعتی است با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان بدنبال اتمام و تکمیل پروژه‌های عمرانی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اجرای ۱۹ پروژه عمرانی بزرگ در سطح شهرکهای صنعتی استان در برنامه ۱۰۰ روزه خاطرنشان کرد: با توجه به حجم پروژه های عمرانی، این شرکت در صدد است تا با تخصیص اعتبارات مناسب، پروژه های عمرانی را با جدیت پیگیری و در برنامه های مشخص شده به اتمام برساند.

موسوی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این 19 پروژه‌ عمرانی ۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است که دارای 40 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی هستند و در جهت اتمام این پروژه ها نیز ۷۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بیان داشت: در مجموع، برای اجرای ۱۹ پروژه عمرانی مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی و داخلی هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مهمترین پروژه های در حال اجرا را، اجرای شبکه هدایت آبهای سطحی، احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، آسفالت معابر داخلی، شبکه فیبر نوری، ایستگاه تقلیل فشار گاز، خط انتقال آب، گازرسانی، آبرسانی، شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه فاضلاب دانست و افزود: این پروژه ها در شهرکهای صنعتی جویبار، گلوگاه، سوادکوه شمالی، محمودآباد، نکا، بابلسر، آمل، ساری و مرزن آباد چالوس اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز