خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی شهرک صنعتی بابلسر

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۲۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی شهرک صنعتی بابلسر با اعتبار ۵۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش  ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: این پروژه عمرانی در راستای ایمن‌سازی و سهولت در هدایت آبهای سطحی شهرک صنعتی بابلسر انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اجرای زیرساخت مناسب در شهرکها و نواحی صنعتی استان خاطرنشان کرد: ساماندهی و آماده سازی زیرساخت و خدمات اولیه بخش تولید از اهداف مهم و ضروری بوده که این شرکت با توجه به رسالت سازمانی، پروژه های عمرانی را به صورت گسترده، در سطح استان در حال اجرا دارد.

موسوی بیان داشت: پروژه هدایت آبهای سطحی شهرک صنعتی بابلسر در مدت ۵ ماه و با اعتبار ۵۹۰۰ میلیون ریال انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه عمرانی به طول 2 کیلومتر و از محل منابع داخلی شرکت هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: هدف از انجام پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از خسارات احتمالی و آبگرفتگی معابر داخلی شهرک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز