خبرگزاری کار ایران

والیبال مازندران جانی دوباره گرفت؛

نگاهی به عملکرد تیم های مازندرانی در لیگ دسته اول والیبال

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۹۷

نتایج درخشان نمایندگان مازندران در لیگ دسته اول والیبال علاقمندان به این رشته در استان را امیدوار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، پنجشنبه های مازندران والیبالی تر از هر زمان دیگری شده است.

نمایندگان این استان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با نتایخ خوبشان نوید آینده ای روشن را برای والیبال مازندران می دهند؛ والیبالی که پس از روز های خوب بیم و کاله در سطح اول لیگ ایران این روز ها کم فروغ تر از هر زمان دیگری شده اما حالا شرایط کمی فرق کرده و تیم های مازندرانی بار دیگر خودی نشان داده اند.

در فصل جدید لیگ دسته اول ۵ تیم مازندرانی پرچمداران والیبال استان در این لیگ می باشند که عملکرد خوب و قابل قبولی را تا به اینجای کار از خود به جای گذاشته اند. ایلنا در این گزارش عملکرد این ۵ تیم را بررسی کرده است.

شهروند نکا:

نکایی ها فراتر از حد انتظار ظاهر شده اند و با نتایج درخشانشان از اصلی ترین گزینه های صعود محسوب می شوند.

شاگردان حسین اولادی که تنها یک بار طعم شکست را چشیده اند این هفته با قرعه استراحت مواجه شدند اما با این وجود همچنان با کسب ۱۵ امتیاز در صدر جدول گروه الف باقی مانده اند.

میلاد نور رامسر:

یکی از دو تیم شهر رامسر که شرایط متفاوتی با سایر تیم ها دارد. میلاد نور فصل گذشته از لیگ دسته دوم کار خود را آغاز کرد و با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات راهی لیگ یک شد.

شاگردان اسفندیار جمالی با کسب نتایج خوب در هفته های گذشته توپکا را در جدول جای گذاشتند و با ۱۳ امتیاز به یک قدمی شهروند نکا رسیدند.

توپکا بابلسر:

والیبالی نیستید اگر باشگاه خوب توپکا را نشناسید. باشگاهی که سرمایه گزاری خوبی در هر دو بخش آقایان و بانوان انجام داده و سعی دارد گام به گام و با برنامه به لیگ برتر راه پیدا کند.

توپکا فصل قبل هم در لیگ یک حضور داشت و به رتبه نهمی نائل شد. در این فصل اما عدم ثبات مدیریتی باعث افت این تیم مدعی شد تا آن ها با ۱۱ امتیاز به جایگاه سوم تنزل پیدا کنند اما همچنان شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

اتحاد نور:

در سالیان اخیر هر از گاهی نوری ها به تیمداری در والیبال روی آوردند اما بنا به هر دلیلی این تیمداری ثبات و دنباله نداشت. آن ها فصل قبل نیز با نام بیمه رازی در لیگ یک حضور داشتند که در پایان پانزدهم شدند اما برخلاف دفعات قبل نوری ها این بار امتیاز تیم شهر خود را در فصل جدید حفظ کردند.

اتحاد نور هم اکنون با یک برد و ۳ امتیاز در قعر جدول گروه الف قرار دارند و باید برای بقا در این لیگ در دیدار های باقی مانده اش به پیروزی دست پیدا کند.

شهدای رامسر:

تنها تیم مازندرانی گروه دوم است که عملکرد و نتایج خیره کننده ای را رقم زده است. شهدا از هر ۶ دیدار قبلی خود با دست پر از زمین خارج شده و در صورت پیروزی در یکی از دیدار های باقی مانده اش می تواند صعود خود به مرحله بعد را قطعی کند.

آن ها هم اکنون با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه ب هستند و بهترین عملکرد را در بین تیم های مازنی کسب کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز