خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون مازندران در مراسم تجلیل از کارآفرینان مازندرانی؛

تاکنون نتوانسته ایم بین ایده و عمل حلقه مفقوده را پر کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۵۳

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران، گفت:هرچند 6مرکز مشاوره برای شکوفا کردن ایده های خلاقانه جوانان وجود دارد اما هنوز نتوانسته ایم به درستی از این مراکز برای مشاوره جوانان خلاق استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،کامران اصغری در دوازدهمین  جشنواره کارآفرینان برتر مازندران با اشاره به اینکه ترویج و توسعه کارآفرینی و اشاعه روح امید در جوانان بیکار از جمله اهداف برگزاری این فستیوال است،اظهار داشت:با توجه به شرایط اقتصادی کشور،کارآفرینی می تواند منجر به گردش چرخ های اقتصاد کشور شود‌.

وی با بیان اینکه تاکنون نتوانسته ایم بین ایده و عمل حلقه مفقوده را پر کنیم، افزود: جوانان ما ایده پردازان خارق العاده ای هستند اما مشکل بزرگ از آن جا آغاز می شود که افراد ایده پرداز ما جرات بیان ندارند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه باید به جوانان فرصت بیان ایده و خلاقیتهایشان را داد، گفت:هرچند 6مرکز مشاوره برای شکوفا کردن ایده های خلاقانه جوانان وجود دارد اما هنوز نتوانسته ایم به درستی از این مراکز برای مشاوره جوانان خلاق استفاده کنیم.

وی گفت:دولت باید برای بسترسازی و ایجادساختار مناسب برای توسعه زنجیره تبدیل ایده به عمل تلاش های لازم را انجام دهد.

اصغری با بیان اینکه دانشگاه های ما در حال حاضر تنها مدرک آفرین هستند،افزود:عدم تعامل مناسب بین کارآفرینان و دستگاه های دولتی کار را برای کارآفرینان کمی سخت کرده است  که باید هرچه سریع تر این چالش برطرف گردد.

در ادامه نائب رییس اتاق بازرگانی در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران با اشاره به اینکه از سال ها پیش در حوزه تولید گوشت و مرغ فعال بوده و با مشکلات این صنعت آشنا است،اظهار داشت: فراز و نشیب های زیادی  از ابتدای انقلاب تاکنون  و در دولت های مختلف بر سر راه کارآفرینان وجود دارد.

وی افزود:همه انسان ها به امید زندگی می کنند و باید امیدوار بود در شرلیط بد اقتصادی نیز چرخ اقتصاد را به خوبی به حرکت درآورد.

امیر میران آملی با اشاره به اینکه امنیت مهم ترین مقوله در جامعه محسوب می شود،گفت:امنیتی که کارآفرینان با ایجاد اشتغال فراهم می کننددر کنار امنیت ملی بسیار با اهمیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز