خبرگزاری کار ایران

با آغاز نیم فصل دوم از رقابت های دسته اول فوتبال کشور؛

ملوان انزلی میزبان خونه به خونه بابل است/جدال ۶ امتیازی شمالی های بحران زده

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۶۱

سوت نیم فصل دوم از رقابت های دسته اول ،فردا از ساعت 14 نواخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، در حالی سوت آغاز آن نواخته  می شود که دربی شمال  فردا بین تیم های ملوان بندر انزلی و خونه به خونه بابل برگزار خواهد شد.

این دیدار در حالی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود  که دیدار رفت دو تیم به دلیل غیبت تیم خونه به خونه در ورزشگاه شهدای ساری ۳-۰ به سود ملوان اعلام شد تا ۳ امتیاز از ۶ امتیاز منفی انزلیچی ها به راحتی جبران شود. در دیگر تقابل های اخیر ۲ تیم هر کدام صاحب یک پیروزی و ۲ تساوی شده اند.

خونه به خونه در دیدار های رو در رو سه بار موفق به باز کردن دروازه حریف شده و در طرف مقابل ملوان نیز دو بار توانسته به پیروزی برسد   همچنین تنها پیروزی دوتیم در این رویارویی ها در ورزشگاه خانگیشان ثبت شده که وزنه را در دیدار فردا به سمت ملوان سنگین تر خواهد کرد.

در جدول رده بندی این مسابقات خونه به خونه بابل با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول و ملوان بندر انزلی با احتساب ۶ امتیاز منفی با ۱۰ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند. قابل ذکر است که این دیدار از شبکه استانی گیلان (باران) به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

برنامه هفته هجدهم لیگ دسته یک به شرح زیر است:

ملوان بندر انزلی - خونه به خونه بابل

سرخپوشان پاکدشت - کارون خرمشهر

گل گهر سیرجان - شاهین بوشهر

فجر سپاسی شیراز - گل ریحان البرز

بادران تهران - نود ارومیه

شهرداری ماهشهر - مس کرمان

مس رفسنجان - قشقایی شیراز

شهرداری تبریز - آلومینیوم اراک

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز