خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

اختلاف میان مسئولان و مدیران فرجامی جز عقب ماندگی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۰۶

استاندار مازندران گفت:اختلاف میان مسئولان و مدیران فرجامی جز عقب ماندگی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حسین زادگان در همایش ائمه جمعه استان با اشاره به این که اختلاف و حاشیه های بی سرانجام میان مسئولان و مدیران فرجامی جز عقب ماندگی ندارد، اظهار داشت: توسعه نیافتگی مازندران دلایل متعددی دارد که مهمترین آن واگرایی و نبود وفاق جمعی برای رفع موانع آبادانی و سازندگی است.

استاندار مازندران، ادامه داد: روابط نزدیک و انسجام میان ائمه جمعه، علماء، نمایندگان مجلس و مدیران دولت موجب می شود که توسعه استان شتاب بگیرد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که در برنامه100 روزه به دنبال برنامه جدیدی نیستیم، گفت: شناسایی فعالیت هایی که می توان با اقدام جهادی و تدبیر به سرانجام رساند مهمترین رویکرد ما در برنامه 100 روزه است.

حسین زادگان با بیان این که ملاقات های عمومی و ارتباط نزدیک با مردم را اساس فعالیت مدیریتی خود قرار داده ام، عنوان کرد: این رویکرد فاصله های موجود را می کاهد.

وی با اشاره به این که اشتغال یکی از مهمترین مطالبات مردم است، افزود: برای سرمایه گذاری و رونق تولید باید بروکراسی زاید و فاسد را از سر راه برداشت.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: برای بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها به سراغ مدیران مازندرانی خواهیم رفت که در ابعاد ملی جایگاه پررنگی دارند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی و مبتنی بر ولایت فقیه است، گفت: نباید با اقدامات نسنجیده زمینه این جنگ روانی را تقویت کرد.

استاندار مازندران با اشاره به این که مردم همه مسئولان و مدیران را در قالب حاکمیت می بینند، افزود: بنابراین تضعیف بخشی از حکومت تبعات منفی در جامعه به همراه دارد.

گفتنی است؛ در آغاز این همایش، ائمه جمعه به بیان دیدگاه های خود پیرامون شتاب بخشیدن به توسعه استان و رفع مشکلات مردم پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز