خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران:

خصوصی سازی باید به عدالت اجتماعی مبدل شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۹۳۳

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران گفت:خصوصی سازی باید به عدالت اجتماعی مبدل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران با اشاره اینکه باید خصوصی سازی به عدالت اجتماعی مبدل شود تا کارگران به نان و نوایی برسند؛ گفت: خصوصی سازی تولید ثروت، کوتاه شدن فاصله بین فقر و غنا، اداره کشور به دست مردم، کوچک کردن دولت، مهم شدن مردم و تقسیم عادلانه ثروت است.

دریابیگی افزود: در خصوصی سازی، کارگران باید در سهام و اداره کشور سهیم باشند و اگر دلسوزانه، صادقانه و بدون منافع شخصی این مهم انجام شود؛ می توان امیدوار بود و  ما از درد دردمندان و کارگران غافل نیستیم.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران، اظهار کرد: خصوصی سازی واقعی براساس اصل ۴۴ قانون اساسی که یادگار مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و مرحوم هاشمی رفسنجانی است، اگر در کشور اجرا شود، می توان بر روی تقسیم عادلانه ثروت در کشور، صحه گذاشت.

وی به کارخانه روغن غنچه مازندران اشاره کرد و گفت: روزگاری یک هزار و۸۰۰ کارگر در این کارخانه کار می کردند اما با اجرای خصوصی سازی در حال حاضر کارخانه روغن غنچه، فقط ۳۰۰ نفر کارگر دارد.

وی تأکید کرد: خصوصی سازی و تقسیم ثروت با مشارکت مردم جویای اشتغال و تولید، در کشور بوجود می آید.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه جریان خصوصی سازی به خصوصی خوری در استان تبدیل شده است،گفت: متأسفانه جریان خصوصی‌سازی در استان به فساد، مال‌اندوزی و ویژه خواری تبدیل‌شده است و قراردادهای سفید امضاء در شأن کارگران نیست و استثمار محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز