خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی مازندران:

تعامل شرکاء اجتماعی دولت موجب امنیت شغلی و رونق تولیدات داخلی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۶۳

مدیر کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی مازندران ، گفت: تعامل شرکاء اجتماعی دولت یعنی تشکلات کارگری و کارفرمایی موجب امنیت شغلی، رونق تولیدات داخلی و بهبود فضای کسب و کاراست.

به گزارش ایلنا، کامران اصغری درهمایش سراسری شوراهای اسلامی کار که با حضور مدیر کل سازمان های کارگری و کارفرمایی کشوردرساری برگزار شد، اظهار داشت: جامعه کار و تولید به عنوان پرتلاش ترین و زحمت کش ترین قشرمردم هستند که می توانند درمسیر اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور نقش بسیار موثری را داشته باشند.
وی ،مهمترین رویکرد اساسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حمایت از تشکل های کارگری و کارفرمایی و گسترش آنها به منظور هماهنگی بیشتر نیروی کار وبنیاد های اقتصادی عنوان کرد.
مدیر کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی مازندران تعامل شرکاء اجتماعی دولت یعنی تشکلات کارگری و کارفرمایی را موجب امنیت شغلی، رونق تولیدات داخلی و بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: ارتقای سطح کیفی و کمی این تشکلات از جمله موارد مهم در این حوزه به شمار می آید.
وی با بیان اینکه شوراهای کارگری بازوی توانمند کارفرمایان هستند، گفت: نمونه بارز آن در استان به خوبی مشهود است.
اصغری به تعامل سازنده شورای کارگری با مدیران و کارفرمایان اشاره کرد و افزود: تشکل سه جانبه گری ، کارگر، کارفرما و دولت در استان مازندران از تعامل خوبی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: هرچند با نقطه ایده آل خیلی فاصله داریم آما آنچه در این حوزه به خوبی به چشم می خورد تعامل و هم افزایی بین کارگرها و کارفرما است.
مدیر کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی مازندران ، گفت: شورای کارگری در استان مشکلات و دغدغه های کارگرگران را به خوبی انتقال می دهند ، هرچند سیاست های ما باید طوری تبیین شود که کارگران و  کارفرمایان فقط به حفظ اشتغال و یا توسعه آن باشند وبه مسائل حاشیه ای ورود پیدا نکنند.
اصغری افزود: آنچه را نظام جمهوری اسلامی و دولت بر آن تکیه دارند باید رعایت شود و اینکه رضایت بندگان خود را جذب کنیم.
وی حمایت از کارفرما را امری ضروری دانست و گفت: چنانچه کارفرما حمایت شود چرخه تولید تدوام پیدا می کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز