خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران:

هدف دولت اشتغال و انجام طرح های اشتغال روستایی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۲۴

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:هدف اصلی دولت ایجاد اشتغال و انجام طرح های اشتغال روستایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه کارگروه اشتغال مازندران با بیان اینکه در زمینه طرح های کارآفرینی و اشتغال، تلاش های خوبی از سوی بهزیستی و کمیته امداد استان عملیاتی شده است،گفت: تمام مشاغل مربوط به خوداشتغالی برای دریافت تسهیلات نیاز به بیمه تامین اجتماعی نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و ۴۰۰ برای دریافت تسیهلات معرفی شده اند.

کامران اصغری با بیان اینکه در زمینه اشتغال روستایی اتفاقات خوبی را شاهد هستیم،اظهار کرد: در تسهیلات کارآفرینی اجرا شده از سوی بهزیستی و کمیته امداد در استان مازندران اتفاق افتاده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در رابطه با تعهدات جذب اعتبارات اشتغال روستایی ،۱۶۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و برای سه هزار و ۱۴۷ نفر شغل ایجاد شده است.

اصغری هدف اصلی  دولت را ایجاد اشتغال و انجام طرح های اشتغال روستایی عنوان کرد و گفت:  طرح های زیادی در زمینه اشتغال روستایی ارائه شده است و امیدواریم مرحله دوم اعتبارات اشتغال روستایی تخصیص داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز