خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی:

هزینه های اضافی و غیر ضروری کاهش یابد/در انتصاب ها باید شایسته سالاری اعمال شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۲۵۴

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از هزینه های غیر ضروری پرهیز شود گفت:مدیران ضعیف باید جایشان را به کسانی که مشتاق کار و قوی و مطیع نظام بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علی اصغر یوسف نژاد در جلسه شورای اداری مازندران که صبح امروز  با اشاره به اینکه پژوهش در کشور به نوعی گرفتار مسائل اداری شده است،اظهار داشت: پژوهش و پژوهش گری در حوزه اجرایی باید مورد توجه قرارگیرد.

وی در ادامه انتخاب حسین زادگان به عنوان یک استاندار بومی را موجب نشاط عمومی استان دانست و گفت:همگرایی در بین نمایندگان استان در این فضا باید برای آینده ریشه دار باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همکاری دستگاه های اجرایی در توسعه استان بسیار مهم است،تصریح کرد:اگر دستگاه های اجرایی به هم کمک نکنند،مسایل اداری به کندی پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در خصوص انتصاب ها باید شایسته سالاری اعمال شود،خاطرنشان کرد:مدیران ضعیف باید جایشان را به کسانی که مشتاق کار  و قوی و مطیع نظام بدهند.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه ظرفیت های استان به لحاظ نیروی انسانی،اقتصادی،کشاورزی،تجارت خارجی باید شناسایی شود،افزود:با استفاده از ظرفیت تجارت خارجی می توان شاهد رونق اقتصادی استان بود‌.

وی با بیان اینکه مازندران یک کلان شهر است،یادآورشد:برای یک توسعه پایدار باید به همه شهرها توجه شده و عدالت اجتماعی را رعایت کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال می توان از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد،یادآورشد:مسائل فرهنگی،حاشیه نشینی،اعتیاد،طلاق باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه  بودجه برای همه استان ها محدود است،گفت:باید هزینه های اضافی و غیر ضروری کاهش یابد.

وی افزود:از ظرفیت مجمع نمایندگان میتوان برای پیشبرد کارهای نهادهای اجرایی استفاده کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود:وحدت،انسجام و اتحاد رمز توسعه و شکوفایی مازندران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز