خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد:

لزوم کوتاه شدن فرآیند طرح جامع تفصیلی در شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۵۵

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره بر "تهیه طرح جامع و تفصیلی تاکید کرد: روند تهیه این طرح کوتاه تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مهدی رازجویان در آئین تودیع و تکریم مدیرکل راه و شهرسازی مازندران که صبح امروز در سالن همایش هواشناسی مازندران برگزار شد ، با تقدیر از عملکرد بهادری مدیر کل پیشین راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: مدیر کل جدید راه  و شهرسازی به دلیل مازنی بودنش و اشرافیت کاملی که به استان دارند در این حوزه جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

وی به طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و افزود: بازآفرینی شهری؛ رویکردی نو در نوسازی بافت های فرسوده شهری است که مورد تاکید رئیس جمهور و مهندس اسلامی وزیر راه شهرسازی نیز است که استان مازندران نیز بایستی در این بخش اهتمام بیشتری داشته باشد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره بر "تهیه  طرح جامع و تفصیلی تاکید کرد: روند تهیه این طرح کوتاه تر شود.

وی به آزاد راهها و پروژه های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی اشاره کرد و خواستار فعالیت جدی تر در جهت اتمام این پروژه ها از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان شد .

رازجویان گفت: از مدیر کل جدید راه و شهرسازی انتظار می رود تا در تسریع روند فعالیت های این اداره کل به مراتب بیشتر از گذشته کوشا باشند.

در این مراسم سید محمد نظری بعنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران معارفه و از تلاش 14 ماهه عبدالله بهادری در سمت مدیر کل راه و شهرسازی پیشین تکریم شد با اعلام اینکه در این مراسم بهادری بعنوان عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین شناسی کشور منصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز