خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

بررسی تبدیل گمرک بندر امیرآباد به اداره کل گمرک

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۴۳

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، از بررسی های انجام شده برای تبدیل گمرک بندر امیرآباد به اداره کل گمرک خبر داد و گفت: با بررسی های انجام شده به زودی گمرک بندرامیرآباد ارتقاء یافته و ساختار کلی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، علی محمد شاعری در جمع فرمانداران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه افزود: با تبدیل اداره گمرک به اداره کل گمرک بندر امیرآباد، در ترخیص کالا تسریع می شود و مانعی برای تخلیه و بارگیری نباشد.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد پیشران توسعه صادرات با ۷٫۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری است و با ایجاد اداره‌کل گمرک در بندر امیرآباد تلاش می شود تا مدیریت در این بندر ارتقا یابد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با ایجاد اداره کل گمرگ در بندر امیرآباد، مبادلات افزایش یافته و موانع برطرف خواهد شد و اشتغال تسهیل و صادرات رونق بیشتری خواهد گرفت.

شاعری، با تاکید بر جذب نیروهای بومی در بندرامیرآباد گفت: نباید نیروهای کارگری، اداری، خدماتی و تخصصی معمولی بندرامیرآباد از استان ها و شهرهای دور بکارگیری شوند بلکه باید تا حد امکان از نیروهای بومی استفاده شود و در تخصص های بالا در صورت نیاز اقدام به جذب نیروی غیربومی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز