خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سابق راه و شهرسازی مازندران بیان کرد:

رویکرد بازآفرینی شهری برای نخستین بار در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۳۲

مدیر کل سابق راه و شهرسازی مازندران گفت: بازآفرینی شهری با رویکرد بهسازی، نوسازی و بهسازی نواحی تاریخی و بافت های فرسوده در شهرهای مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عبدالله بهادری در آئین تودیع و تکریم مدیرکل راه و شهرسازی مازندران که صبح امروز در سالن همایش هواشناسی مازندران برگزار شد با تشریح اقدامات حوزه راه و شهرسازی طی مدت مدیریتش در راه وشهرسازی مازندران اظهار داشت: 47 کیلومتر در 13 ماهه سالجاری در حوزه چهار خطه کردن راه های فرعی و اصلی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه چهارخطه کردن مرزن آباد- ولی آباد دو هفته گذشته کلنگ زنی و تامین اعتبار شد افزود: پروژه گلوگاه- دامغان و چهار خطه کردن آمل - فریدونکنار نیز در حال مناقصه است.

مدیر کل سابق راه و شهرسازی مازندران گفت: طرح پروژه توسعه مازندران با تامین اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی  در حال مناقصه است این طرح حوزه های مختلف همچون دریا،جنگل، گردشگری و حمل و نقل را در بر می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: چهارخطه کردن بندر فدیدونکنار به بندر امیر آباد از دغدغه های استان بود که با همکاری و پیگیری مهندس اسلامی استاندار پیشین استان امکان سنجی شد و اکنون مطالعات تکمیلی و تامین اعتبار این پروژه در حال انجام است.

بهادری به اقدامات راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی اشاره کرد و گفت: اکنون 268 پروژه راه روستایی در دست اقدام است ضمن اینکه در مدت 13 ماهه سالجاری 168 کیلومتر به بهره برداری رسید و پروژه های دیگر این حوزه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ساخت و ساز در حوزه مسکن مهر بیان کرد: 58 هزار واحد در این حوزه وجود دارد که از این تعداد 51 واحد به بهره برداری رسید و یکهزار و 167 واحد مسکن نیز آماده بهره برداری است.

بهادری ادامه داد: 6 هزار واحد مسکن مهر مانده داریم که 2 هزار واحد خودمالکی و دو هزار و 100 واحد دولتی و یکهزار و 900 واحد سه جانبه است که از این تعداد واحد سه جانبه 90 درصد احداث شد و در حال واگذاری به خود مالکی است.

مدیر کل سابق راه و شهرسازی مازندران به" بازآفرینی شهری " برای نخستین بار در مازندران خبر داد و تصریح کرد: با تعامل و همکاری تمامی فرمانداران و شهرداران استان در این حوزه ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: جلسات زیادی در شهرهایی که دارای بافت های فرسوده هستند برگزار و تمامی محله های فرسوده شد و به دو هزار و 517 فقره از این بافت ها تسهیلات پرداخت شد.

در این مراسم عبدالله بهادری بعنوان عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین شناسی از سوی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد ؛   بهادری پیش از این به مدت 14 ماه به عنوان مدیر کل راه و شهرستان مازندران فعالیت می کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز