خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر باید حرکت جهشی و شتابان صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۴۷

احمد حسین زادگان در دیدار با مدیر کل و کارکنان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ، کار این صندوق را حساس و مهم ارزیابی کرد و گفت: در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر باید حرکت جهشی و شتابان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان در دیدار با مدیر کل و کارکنان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، کار این صندوق را حساس و مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر باید حرکت جهشی و شتابان صورت گیرد.

استاندار مازندران با بیان این که با توسعه صنعت بیمه چتر حمایتی بر سر مردم گسترده می شود و بار دولت کاهش می یابد، افزود: روستاییان مردمی ارزشمند و زحمت کش هستند و تلاش برای بهترین مردم استان، کاری ارزشمند و نتیجه بخش است.

حسین زادگان با بیان این که مزایای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر باید به مردم شناسانده شود، گفت: تحقق اهداف و برنامه های این صندوق نیازمند همکاری و هماهنگی های فرابخشی و توجه و حساسیت همگانی است.

مقام عالی دولت در مازندران بر ارایه برنامه 100 روزه حاوی اقدامات فوق العاده و موثر از سوی دستگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: باید کار فوق العاده ای برای ارایه گزارش به مردم صورت گیرد.

استاندار مازندران در پایان با اشاره به اهمیت بهره گیری از نیروهای جوان در امور گفت: اگر به جوانان و قابلیت های آنان اعتماد کنیم، پاسخ های لازم را دریافت می کنیم.

در آغاز این دیدار ابراهیمی، مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا و برنامه پیش رو ارایه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز