خبرگزاری کار ایران

در تذکرات نمایندگان به مسولان اجرایی:

در پرداخت مطالبات کشاورزان تسریع شود

کد خبر : ۱۷۵۷۵۳

لزوم توجه جدی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور به معضلات زیست‌محیطی شرکت فولاد مبارکه / علت عدم پرداخت هزینه درمانی جانبازان بازنشسته و شاغل چیست

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش ایلنا، متن این تذکرات به شرح زیر است:

برومند نماینده پارس‌آباد، داش‌قاپو در تذکری به وزیر نفت علت عدم پاسخگویی مسئولین وزارت متبوعه به نامه نمایندگان مجلس و عدم پرداخت حقوق را مورد توجه قرار داد.
منظری توکلی نماینده بافت و راور در تذکری به وزیر نفت بازرسانی به شهرهای ارزویه و روستاهای سه شهرستان بافت، راور و ارزویه را خواستار شد همچنین این نماینده در تذکری به وزیر راه و شهرسازی تکمیل باند دوم جاده بافت - کرمان و همچنین باند دوم جاده بافت - ارزویه، حاجی‌آباد و باند دوم جاده بافت و سیرجان را خواستار شد.
برومند نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در تذکری به وزیر نفت علت عدم توجه بازرسانی به منطقه محروم خروسلو و روستاهای بخش اصلانلو سواحل دره‌رود مورد توجه قرار داد.
بزرگواری نماینده کهکلویه و بهمئی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نارضایتی مردم به کمبود پزشک عمومی در اورژانس بیمارستان در شهرستان حوزه انتخابی خود را مورد توجه قرار داد.
همچنین این نماینده در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خطرات زیست محیطی گونه‌های جنگلی شهرستانی چرام و بهمنی را مورد توجه قرار داد.
کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور علت عدم پرداخت هزینه درمانی جانبازان بازنشسته و شاغل را تذکر داد.
جوکار نماینده کلارک و چابهار در تذکری به وزیر راه و شهرسازی رسیدگی راه روستایی گورکی به جوز شهرستان کلارک را مورد توجه قرار داد.
همچنین این نماینده به وزیر بهداشت درباره رسیدگی به وضعیت نابسامان بیمارستان امام علی استان چابهار تذکر داد.
موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر نیرو درباره حل مشکل قطعی و کمبود آب آشامیدنی روستای بخش سمسام، پلات کام، صادق آباد و مهرگان تذکر داد، موسوی لارگانی همچنین به وزیر نیرو درباره ضرورت جاری شدن آب در بستر زاینده رود و آبیاری به باغات روستایی حسین‌آباد و شهرستان فلاورجان را تذکر داد.
همچنین این نماینده به وزیر شهرسازی ضرورت تخصیص اعتبار جهت بهسازی گردنه جاده آبنیل پیربکران در شهرستان فلاورجان با توجه به تعداد بالای تصادفات فوتی در این جاده را تذکر داد.
این نماینده به وزیر آموزش جهت نوسازی مدارس تخریبی فلاورجان با توجه به اینکه ۷۰ درصد مدارس این منطقه تخریب شده‌اند و نیازمند نوسازی‌اند تذکر داد.
همچنین این نماینده در تذکری به وزیر صنعت و تعاون ضرورت پردخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور را خواستار شد.
آقاجانی نماینده امیدیه و ماهشهر در تذکری به وزیر نیرو کمبود شدید آب در روستاهای شهرستان هندیجان را خواستار شد.
طاهری نماینده گرگان، امامی نماینده گرگان، رضا صابری نماینده آزاد شهر، عباسی نماینده گنبد کاووس، رضوی نماینده مینو دشت و کلاله، در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزانی که محصولاتشان را به قیمت تضمینی به دولت داده‌اند شدند.
جلیلی نماینده مسجد سلیمان در تذکری به وزیر بهداشت با توجه به فوت یکی از شهروندان این شهرستان در تسریع و تکمیل بیمارستان شهرستان حوزه انتخابیه برای دریافت خدمات درمانی را خواستار شد.
ایرانی نماینده مبارکه در تذکری به رئیس جمهور لزوم توجه جدی سازمان حفاظت محیط زیست به مشکلات زیست محیطیه شرکت فولاد مبارکه را خواستار شد.
همچنین این نماینده در تذکری به وزیر راه و شهرسازی روشنایی جاده اصفهان به مبارکه را خواستار شد.
ایران‌پور همچنین در تذکری به وزیر صنعت لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران شرکت فولاد مبارکه را خواستار شد.
کارخانه نماینده همدان و فامنین نیز در تذکری به وزیر بهداشت توجه جدی به لزوم برنامه‌ریزی هدفمند و رعایت موازین شرعی و اخلاقی را در بیمارستان‌ها به ویژه در سالی که مزین به فرهنگ است را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز