خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کلاهبرداری 7.5 میلیارد ریالی به بهانه خرید خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۴۰

فرمانده انتظامی استان از دستگیری زنی که با ارائه چک های فاقد اصالت و به بهانه خرید خودرو اقدام به کلاهبرداری 7میلیارد و 500 میلیون ریالی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار "سید محمود میرفیضی"  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با ارایه چک های سرقتی و فاقد اصالت به بهانه خرید خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان، کارآگاهان دریافتند، زنی به بهانه خرید خودرو با شناسایی فروشندگان و مالکان خودرو در سایت شیپور و دیوار پس از انجام معامله با ارایه چک های سرقتی و فاقد اصالت اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی متهم و مخفیگاه این کلاهبردار، با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه این زن را در حالی که قصد خروج از کشور را داشت در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و 7 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز