خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی نکا:

داشته‌های انقلاب، تبیین، اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۰۹

بخشدار مرکزی نکا گفت: داشته‌های انقلاب در چهل سالگی این نظام برای مردم، به درستی تبیین، اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نکا، عقیل محمودی سفیدکوهی در اجلاس فصلی روابط عمومی های نکا در سالن اجتماعات این شهرستان افزود : شرایط امروز به گونه ای است که دشمنان اسلام و انقلاب، هجمه های مختلف به این انقلاب وارد کرده اند و بیکار ننشسته اند و ابزارهای مختلف در اختیار دارند.

وی اظهار کرد: شبکه های فارسی زبان با هدفمندی خاص برای دادن خوراک های سمی به جوانان این مرز و بوم و ضربه زدن به ارزش ها و اعتقادات وارد میدان شده اند و در چنین شرایطی اطلاع رسانی مهمترین ابزار در اختیار ما است.

بخشدار مرکزی نکا گفت: اگرچه در گذشته ابزار رسانه به این شدت و گستردگی در اختیار نبود؛ اما اکنون در هر روستایی و در دورترین نقطه ها این ابزار در اختیار است و باید با اطلاع رسانی مناسب از عملکردهای نظام، مردم را به ادامه عمر انقلاب امیدوار کنیم.

محمودی بیان داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها در شرایط امروز وظیفه سنگینی برعهده دارند و نباید بیکار بنشینند؛ بلکه باید با اطلاع رسانی درست و به موقع مانع از ورود هجمه ها شوند.

وی ادامه داد: در آستانه چهل سالگی انقلاب باید عملکردها، هدفمند، جامع و درست برای مردم تبیین شود و در فرصت های به دست آمده خدمات انقلاب را تبیین کنیم و در راستای تثبیت و تقویت نظام، خوش بدرخشید.

بخشدار مرکزی نکا با اعلام اینکه در طول همه سال های انقلاب کار شده است و همه مسئولان تلاش کردند تا این انقلاب به جایگاه اصلی خود برسد؛ خاطر نشان کرد: اکنون بعنوان نمونه در گازرسانی به رشد قابل توجهی در گازرسانی به روستاهای سطح کشور انجام دشه است.

محمودی گفت: در شهرستان نکا، در گازرسانی به روستاهای بالادست و کوهستانی، به اندازه 20 سال بودجه کمیته‌ برنامه‌ریزی نکا در بخش گازرسانی روستایی هزینه شد و این عملکردها باید اطلاع رسانی شده و دیده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز