خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد:

اجرای طرح ممیزی ایمنی 280 واحد تولیدی و صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۰۷

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای فاز2 طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در 6 شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: طرح ممیزی و ایمنی با هدف ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: با توجه به ضرورت فرهنگ ایمنی در واحدهای صنعتی و شناسایی نقاط ضعف و قوت در مباحث ایمنی که هر ساله شاهد حوادث بسیار زیادی در واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم، طرح ممیزی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بمنظور فرهنگ سازی و افزایش آگاهی، با انتخاب مشاور طرح و بر اساس فرمت ها و چک لیست های تعیین شده انجام می گردد.

موسوی تصریح کرد: پس از کسب اطلاعات، نقاط ضعف واحدهای تولیدی شناسایی و نتایج حاصله در راستای برطرف شدن ضعف و تکمیل ایمنی، به اطلاع واحدهای تولیدی می‌رسد .

وی با اشاره به اهمیت طرح ممیزی واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی بیان داشت: در پایان، با اطلاعات اخذ شده و زیرساخت HSEE در شهرکها، نسبت به تهیه شناسنامه  HSEEبرای شهرکها اقدام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در این مرحله ۲۸۰ واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی شورمست سوادکوه، بشل سوادکوه، رستم کلا قائم شهر، جویبار، بابلسر، اسلام‌آباد و میرود، در طرح ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز