خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

بخشودگی بدهی واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی مازندران اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۱۳

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از ابلاغ دستوالعمل بخشودگی بدهی واحدهای تولیدی در شهرکها ی صنعتی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: بمناسبت ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک و در راستای حمایت از  واحدهای صنعتی و صنفی «تولیدی، توزیعی و خدماتی» که مشمول پرداخت تعدیل بدهی های معوق بوده و تاکنون موفق به پرداخت «اصل بدهی و تعدیل معوقه» نشده اند، از ۲۱ مرداد لغایت ۸ شهریورماه ۱۳۹۷ مشمول مشوقات بخشودگی خواهند شد.

وی افزود: طرح بخشودگی و تعـدیل بدهی در راستای رفع موانع تولیـد، ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری، رونق تولیدی واشتغالزایی هر چه بیشتر و اعطای مشوقات به واحدهای صنعتی، صنفی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی دستور العمل بخشودگی جرائم دیرکرد بدهیهای معوق ابلاغ شد.

سید مصطفی موسوی با اشاره به بخشودگی جرایم اقساط اظهار داشت: واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری که به بدهی آنها جرائم تعلق گرفته باشد، با پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی، مشمول ۶۰ درصد بخشودگی و با پرداخت ۱۰۰ درصد اصل بدهی، مشمول ۸۰ درصد بخشودگی و همچنین واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰% درصد که به بدهی آنها جرائم تعلق گرفته باشد، با پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی، مشمول ۵۰ درصد بخشودگی و با پرداخت ۱۰۰ درصد اصل بدهی، مشمول ۷۰ درصد بخشودگی خواهند شد.

وی از همه واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی دعوت کرد تا پایان هفته دولت «۸ شهریورماه»، با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از مشوقات بخشودگی تعدیلات بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز