خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری :

اتحاد مسلمانان جهان بزرگترین سرمایه اجتماعی در هفته وحدت است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۸۴

امام جمعه موقت ساری ،گفت:تفکر بسیجی فلسطین کابینه رژیم صهیونستی را دچار تزلزل و بحران کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: در این ایام مهم باید پیغمبر و خاندان مطهرش الگو و اسوه ما باشد.

وی با تاکید بر انجام اعمال واجب همچون نماز و روزه حسابرسی اموال را از دیگر واجبات دانست و افزود: متاسفانه رسیدگی به حساب سال در مازندران کم رنگ است.

امام جمعه موقت ساری گفت: پیامبر اکرم (ع) به حضرت علی (ع) می فرماید : در دنیا مردم دنبال عیب جویی و عیب دیگران هستند اما تو به دنبال عیب خودت باش و آنها را رفع کن.

وی یکی از دردها ومعضل امروز جامعه را دروغگویی دانست و افزود: دروغ جامعه را فلج می کند ،متاسفانه امروز دروغگویی، سخن چینی در دنیا بیداد می کند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه دنیا کشتزار زینت آخرت است ، گفت: کارهایی که در دنیا انجام می دهیم بایستی توام با اخلاص و برای رضای خداوند باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به هفته وحدت اشاره کرد و افزود: در این هفته وحدت مسلمانان بزرگترین سرمایه اجتماعی جهان اسلام و پایان دادن به اختلافات و قرار گرفتن در یک جبهه و موضع مشترک است.

هفته وحدت گذر از مرز بندی های جغرافیایی و مذهبی است

خطیب نماز جمعه ساری هفته وحدت را هفته رفع ابهامات، دشمن شناسی،ظرفیت افزایی،همدلی با ملت های مسلمان گرفتار فتنه های کفار و بصیرت دینی دانست و گفت: هفته وحدت گذر از مرز بندی های نژادی،جغرافیایی و مذهبی است.

وی با بیان اینکه سرود ملی اسرائیل نابودی دنیای اسلام است ،ادامه داد: تفکر استکبار جهانی آمریکا این است که خاورمیانه را جولانگاه اسرائیل قرار دهد ،می طلبد در این هفته با حذف تفرقه زدایی همه ی گروه ها شیعه و سنی زیر پرچم لااله اله الله و محمد رسول الله باشند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه جهان اسلام قربانی یک استراتژی قدیمی استعمار پیر انگلیس که تفرقه افکنی از اهداف مهم اوست ،شده است ،تصریح کرد: در هیچ جای تاریخ و جهان به اندازه جهان اسلام در کشورهای اسلامی ما شاهد اینهمه اختلاف نیستیم ؛ علت را باید جویا شد که چرا در دنیای اسلام ما با هرج و مرج و جنگ و اختلاف مواجه ایم.

وی افزود: این جنگ ها فقط به خاطر خنثی کردن توان بالقوه ای است که در مسلمانان جهان اسلام وجود دارد،اگر این قدرت بالقوه به بالفعل شود هیچ ابر قدرتی نمی تواند به ملت مسلمان دنیا فشار وارد کند.

حجت الاسلام قاسمی به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در سال 58 اشاره کرد و افزود: تشکیل بسیج یکی ازارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا که مکتب بسیج اسارت نداشته و شهادت دارد.

وی با بیان اینکه بسیج فقط با خدا معامله می کند افزود: کسی که با خدا معامله کند خود را مامور به وظیفه می داند .

امام جمعه موقت مرکز مازندران بیان کرد: بسیج برای ملت ما نعمت،برای دشمنان وحشت، برای دوستان ما قوت، برای جهان اسلام امنیت و برای نسل امروز یک الگوی تمام عیار است.

تفکر بسیجی یعنی دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی باید در هشتاد میلیون جمعیت ایران گسترش پیدا کند افزود: به فرموده امام راحل بایستی روحیه بسیج و بسیجی از مرزهای سرزمینی صادر شود همانطور که اکنون روحیه بسیجی های ایران اسلامی الگوی خوبی برای مردم فلسطین، سوریه ،یمن و عراق بوده و آنها را در مقابل دشمنان مقاوم کرده است.

حجت الاسلام قاسمی گفت: این روحیه بسیجی در مردم فلسطین با تاسی از تفکر بسیجی ایران اسلامی باعث شده تا آنها با اصابت 470 موشک به سرزمین اسرائیل کابینه این دولت را متزلزل کنند و تن به آتش بس بدهند.

وی خطاب به ترامپ گفت: ای ترامپ نااهل و کم عقل ! از جمهوری اسلامی ایران بترس و عصبانی باش و این را بدان تا مادامی که تفکر بسیجی باشد دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

کد خبرنگار: 1001

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز