خبرگزاری کار ایران

تجلیل نماینده کارگران مازندران از خدمات مرحومان نوربخش و تاج الدین ؛

ساداتی: اجازه نخواهیم داد استقلال تامین اجتماعی به خطر بیفتد/ وزیر کار فردی لایق را انتخاب کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۲۹

نماینده کارگران استان مازندران می گوید: از وزیر تعاون وکار انتظارداریم فردی را به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تعیین کند که برنامه محور بوده و درجهت حفظ و گسترش منابع آن تلاش نماید.

به گزارش "ایلنا" از ساری؛ هادی ساداتی با تسلیت جامعه کارگری و بازنشستگان به مناسبت درگذشت دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان درحادثه دلخراش سانحه رانندگی گفت: انتصاب دکتر محسنی بند پی بعنوان سرپرست برای این سازمان به منظور ساماندهی موقت امور ضروری بود که  لیکن توقع داریم هرچه سریع تر، فردی مدیر و متخصص و متعهد انتخاب شود تا امورات جاری این سازمان معظم مختل نگردد.

این فعال کارگری با تجلیل از خدمات مرحوم نوربخش در مدت زمان خدمتش؛ گفت: منابع مالی سازمان تامین اجتماعی متعلق به ده ها میلیون اقشار زحمتکش کارگری و بازنشستگان است و بیم آن داریم که برخی افراد و گروهها خواب های خطرناکی برای این منابع دیده باشند و استقلال صندوق تامین اجتماعی را خدشه وارد کنند.

وی بیان کرد: اعضای مجموعه های کارگری استان مازندران ضمن حمایت قاطع از انتصاب آقای محسنی بندپی امیدواریم در راستای حفظ و صیانت از مایملک بین النسلی جامعه شریف کارگران  ایران که در تلاطم   بحران اقتصادی حاکم بر جامعه که بدلیل کمبود منابع مالی  و سوء مدیریت فشاری مضاعف و ضرباتی جبران ناپذیر بر پیکر نحیف و رنجور معیشت کارگران وارد مینماید وجود شریف اقای دکتر محسنی بند پی منشأ خیر و برکت برای جامعه شریف کارگران و نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران  باشد .

نائب رئیس کانون سراسری انجمن های ساختمانی کشور؛ با اشاره به وضعیت بحرانی معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی و انتظار آنان از دولت برای یکسان سازی پرداخت ها گفت: وزیر محترم تعاون و کار فردی مدیر و مجرب و دلسوز جامعه کارگری است و قطعا جایگاه مهم سازمان تامین اجتماعی و مجموعه بزرگی مثل "شستا" و  آقای دکتر شریعتمداری روشن و مبرهن است  و از این رو مدیری باید بر مسند ریاست این سازمان بنشیند که تسلط کافی بر مسائل بیمه و موضوعات مرتبط با کار و تولید و سرمایه گذاری و مسائل مالی داشته و هم و غم اش حفظ و حراست از منابع مالی بیمه شدگان باشد.

وی گفت: به کرات هشدار داده ایم که هیچ فرد و گروهی حق دست اندازی به منابع مالی تامین اجتماعی درجهت منافع شخصی و حزبی و تضعیف این سازمان نداشته و جامعه کارگری در برابر هرگونه اقدامی از این دست؛ سکوت نخواهد کرد.

عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن های کارگران ایران ادامه داد: دولت بیش از آن که در فکر برنامه ریزی برای منابع مالی این سازمان باشد؛ بدهی های سنگین خود به تامین اجتماعی را پرداخت کند تا سازمان به تعهدات خود در برابر جامعه بزرگ بیمه شدگان تامین اجتماعی عمل نماید.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران با تشکر از اقدامات جهادی دکتر شریعتمداری در بحث شفاف سازی دربخش های مختلف تامین اجتماعی و همچنین رونمایی از تیم مدیریتی در مجموعه شستا گفت:انتظارمی رود آقای وزیر، به حاشیه سازی ها در این سازمان پایان داده و شفاف سازی را همچنان در اولویت برنامه هایش قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز