خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد:

ساخت 3 تصفیه خانه جدید در شهرکهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۵۶۸

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: با ساخت 3 تصفیه خانه جدید در شهرکهای صنعتی استان، 2200 مترمکعب به ظرفیت تصفیه خانه ها افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: علیرغم محدودیت منابع اعتباری، در حال حاضر سه تصفیه خانه فاضلاب مرکزی در شهرکهای صنعتی استان در حال ساخت می باشند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در مجموع، برای ساخت این 3 تصفیه خانه فاضلاب مبلغ 160 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که پس از اتمام و بهره برداری ۲۲۰۰ متر مکعب به ظرفیت کل تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی استان افزوده خواهد شد.

موسوی بیان داشت: هم اکنون ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی استان ۹۷۰۰ مترمکعب در شبانه روزی است.

وی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با ظرفیت پالایش ۷۰۰ مترمکعب، شهرک صنعتی بابلکنار با ظرفیت پالایش ۵۰۰ مترمکعب و مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری با ظرفیت پالایش ۱۰۰۰ مترمکعب در حال اجرا است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی ملزم به دارابودن سیستم پیش تصفیه می باشند که پس از اتصال به شبکه فاضلاب، پساب تولیدی جهت تصفیه به تصفیه خانه فاضلاب انتقال داده می شود.

موسوی با بیان اینکه ساخت تصفیه خانه فاضلاب در شهرک و نواحی صنعتی از مشکلات زیست محیطی و آلودگی جلوگیری می‌کند ادامه داد: با توجه به کمبود آب و مباحث آبگردانی، استفاده مجدد از آب که نقش مهم و حیاتی در زندگی دارد بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز