خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات مازندران عنوان کرد:

۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بهره برداران شیلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۳۵

مدیرکل شیلات مازندران گفت:حدود۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بهره برداران شیلاتی مازندران قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مدیرکل شیلات مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات که در سالن اجتماعات این اداره کل در بابلسر برگزار شد گفت: تعداد 391 طرح شیلاتی مصوب جهت دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شدند.

وی ادامه داد: تا کنون 77 طرح شیلاتی  به مبلغ حدود 190 میلیارد ریال تسهیلات بانکی را از طریق سامانه های کارا و صندوق توسعه ملی و تفاهم نامه  های سه جانبه توسط متقاضیان شیلاتی دریافت و جذب شده است.

ولی اله محمدزاده گفت: زمینه طرح های شیلاتی که این تسهیلات را  دریافت نموده اند مربوط به پرورش ماهی خاویاری،سردآبی و گرم آبی می باشد.

 وی به اشتغال ایجاد شده در شیلات مازندران در سال جاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 417 فرصت شغلی (51 درصد) در فعالیت های شیلاتی استان ایجاد شده است و با توجه به ماهیت فعالیت های شیلاتی که از نیمه دوم سال رونق بیشتری می یابد و پیش بینی می شود برنامه مصوب 825 نفر اشتغال تا پایان سال تحقق یابد.

محمد زاده بیان اینکه با توجه به برنامه شیلات مازندران برای بالا بردن سرانه مصرف آبزیان در استان تصریح کرد: یکی از راههای ترویج و توسعه فرهنگ مصرف آبزیان در جامعه برگزاری جشنواره طبخ و عرضه آبزیان است که در این زمینه از 20 الی 24 آبان ماه جاری جشنواره فوق در پارک نوشیروانی شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  امید داریم این جشنواره فرصت خوبی برای عرضه آبزیان و نیز ترویج شیوه های نوین طبخ باشد که در طول جشنواره با استفاده از مربیان مجرب کلاسهای آموزشی در محل جشنواره آموزش لازم  داده خواهدشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز