خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای‌شهر قائمشهر مطرح شد؛

واگذاری نساجی عاقبت خوشی برای مردم و شهر ندارد/ متهم به شهر فروشی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۱۵

جلسه علنی شورای‌شهر قائمشهر با محوریت بحث واگذاری نساجی شماره یک برگزار شد تا منتخبان مردم تصمیمات لازم را در این‌باره اتخاذ کنند.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، محمدعلی شیرسوار با اشاره به اتفاق انجام شده درباره واگذاری نساجی و واگذاری آن به بخش خصوصی گفت: این موضوع نتوانست افکار عمومی وکسانی را که دغدغه دارند به انسجام برساند.

عضو شورای‌شهر قائمشهر تبعات ناشی از واگذاری نساجی را نامطلوب و ناخوشایند برای مردم شهر بیان کرد و ادامه داد: تبریک می‌گویم به همکاران شورای‌شهر و کسانی که در این حوزه دخالت داشتند و کسانی که همکاری کردند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای‌شهر قائمشهر واگذاری نساجی را به  مانند پل شهید عباسپور، زیرگذر، حریم راه‌آهن و سایر  پروژه‌ها دانست و با اشاره به اینکه تغییر وضعیت نیروهای استیجاری و پرداخت حقوق پرسنل  هنوز انجام نگرفته، افزود: امیدواریم این واگذاری صورت نگیرد.

شیرسوار گفت: قرار است شصت و پنج هزار متر زمین نساجی را به مبلغ شصت و دو میلیارد تومان به فروش برسانند که هر متر کمتر از دو میلیون تومان است.

محمدنصیر متانی دیگر عضو شورای شهر نیز خواستار حمایت مردم از تصمیمات شورا شد و گفت: به کمک مردم نیاز داریم چون تنها در این صورت می‌توانیم جلوی خیلی از اتفاقات را بگیریم. نساجی شماره یک با همه‌ی فراز و نشیب‌ها به جایی رسیده که به یک نفر واگذار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر قائمشهر با تاکید بر ایستادگی و جلوگیری از واگذاری نساجی به شخص تصریح کرد: این اتفاق در دوره ما انجام می‌شود و ما متهم به شهر فروشی هستیم.

احسان اسماعیلی نایب‌رئیس شورای‌شهر ارزش کارخانه نساجی را در حدود  پانصد میلیارد تومان برآورد کرد و خطاب به همکارانش در شورا گفت: تاریخ این اتفاق را فراموش نخواهد کرد پس مراقب باشیم ریشه به تیشه صنعت، اشتغال و املاک شهراستان و کشور نزنیم.

نائب‌رئیس شورای‌شهر قائمشهر واگذاری مالکیت نساجی به بخش خصوصی را فساد بزرگی در حوزه اشتغال، مسایل مالی و بحث تملک بیان کرد و تصریح کرد: این مسئله نابودی صنعت در شهر را به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز