خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌گیلان خبر داد:

اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر در ۷۴۲ واحد صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۸۲۲

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از اشتغال بیش از 13 هزار نفر در 742 واحد صنعتی این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی صبح امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی سفیدرود رشت ضمن بیان این مطلب گفت: تعداد 33 شهرک و نواحی صنعتی در حال بهره‌برداری است.

وی 32 شهرک و ناحیه صنعتی گیلان را برخوردار از امکانات تلفن ذکر کرد و گفت: هفت شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای تصفیه‌خانه در حال بهره‌برداری است.

لاهوتی با بیان اینکه 755 هکتار مساحت زمین صنعتی این شهرک‌ها است، بیان کرد: 32 شهرک و ناحیه صنعتی دارای آب است.

وی به واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به 9 شهرک و ناحیه در گیلان اشاره کرد و افزود: یک‌هزار و 684 هکتار زمین به شهرک‌های مذکور اختصاص داده شده است.

لاهوتی با اشاره به واگذاری 416 هکتار زمین صنعتی واگذاری شده در این شهرک‌ها، خاطرنشان کرد: 742 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده ضمن اینکه 484 واحد صنعتی به تصفیه‌خانه متصل هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از برق‌رسانی به 33 شهرک و نواحی صنعتی گیلان خبر داد و گفت: 27 شهرک و نواحی صنعتی استان گازرسانی شده است.

لاهوتی اضافه کرد: شهرک صنعتی سفیدرود رشت دارای زون‌های صنعتی غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی غیر فلزی است.

وی به سرمایه‌گذاری7 هزار و 527 میلیارد ریالی برای بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تعداد 13 هزار و 168 نفر در واحدهای مذکور مشغول به‌ کار هستند.

وی با اشاره به واگذاری 94.627 زمین واگذار شده در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، خاطر نشان کرد: 177 واحد تولیدی در شهرک مذکور مستقر شدند و 63 واحد صنعتی با اشتغال 905 نفر در حال بهره‌برداری هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه 665 هکتار زمین در اختیار شهرک صنعتی سفیدرود رشت است، خاطرنشان کرد: 262.3 هکتار مساحت فاز عملیاتی شهرک صنعتی سفیدرود تعیین شده و دارای 161.92 هکتار زمین صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز