خبرگزاری کار ایران

حمایت عضو شورای شهر بابل از کبود ؛

مقیمی: شهردار بابل کارنامه قابل قبولی از خود بجا گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۱۶

عضو شورای شهر بابل گفت: حقیقتا باید به شهردار تلاش گر و معاونین عمرانی اشان که در طول یکسال توانستند کارنامه خوبی از خود بجا بگذارند،خدا قوت گفت.

به گزارش ایلنا از بابل،عضو شورای شهر بابل  گفت: حقیقتا باید به  شهردار تلاش گر و معاونین عمرانی اشان  که در طول یکسال توانستند کارنامه خوبی از خود بجا بگذارند،خدا قوت گفت.

مقیمی با بیان اینکه  در پروژه ساماندهی ورودی غربی دوره چهارم شورا طرح ورودی موزیرج را ۱۶ میلیارد با ۹ ماه بازه زمانی تعریف کردند،گفت: در پروژه ورودی موزیرج در مجموع ۹.۷ میلیارد تومان هزینه شد و  از این مقدار ۳ میلیارد تومان را اداره برق برای جابجایی ترانس‌های برق گرفت.

وی ادامه داد: یک میلیارد نیز بخاطر کسورات حذف می‌شود و حدود پنج میلیارد تومان باقی می ماند.

مقیمی گفت: در پروژه پنج میلیاردی اگر ده درصد را سود پیمانکار در نظر بگیریم، به زیر پنج میلیارد تومان خواهیم رسید که با شایعاتی مبنی بر زدند و خوردند و بردند کاملا منافات دارد.

عضو شورای شهر بابل اظهار کرد:درطرح ساماندهی مسیر بلوار امام‌ رضا (ع) بنده و خانم فیروزپور متوجه شدیم که چند پیمانکار انتخاب شدند و مشترکا به شهردار نامه زدیم که پیمانکاران مدیریت شده و هدایت‌شده انتخاب شدند و از شهردار  تقاضا کردیم که اگر مستنداتی مبنی بر اینکه این موضوع کذب است به ما اعلام کنند.

وی ادامه داد:شهردار نیز در پاسخ گفتند مناقصات و مستندات از طریق روزنامه انجام گرفت و مستندات جناب شهردار کاملا قانونی بود.

مقیمی گفت: فاز چهارم جاده ساحلی را بازگشایی کردیم که اگر این پروژه نهایی شود بار ترافیکی میدان حمزه‌کلا کم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌های بزرگ عمرانی بود که در دوره شهرداری آقای کبود انجام شد.

عضو شورای شهر بابل با بیان اینکه بازپیرایی خیابان مدرس و ورودی شهر موجب تغییرات در چهره شهر شده است،گفت:بروید بررسی کنید که در طول یکسال خدمت شورای دوره پنجم چه پروژه‌های عمرانی کوچک و بزرگ اعم از آسفالت و جوی وسط و.. که در محلات انجام شده است.

این عضو شورای شهر بابل بیان کرد: در همین شورا همکاران ما مخالف لایروبی بودند؛ در سال گذشته یک طغیانی اتفاق افتاد و کل  بازارچه امام‌حسین و شهرک چمران به زیر آب رفت اما در طغیان اخیر ما دچار  خسارت نشدیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز