خبرگزاری کار ایران

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در آستانه تصمیم مهم خانه ملت؛

مجلس به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اعتماد کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۱۴۹

اعضای هیات مدیره بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در حمایت از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیانیه صادر کردند.

به گزارش "ایلنا" از ساری در بیانیه هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران آمده است:

امام امت و رهبر معظم انقلاب همواره احترام به کارگران و بازنشستگان وتلاش برای رفع مشکلات و ارتقاء معیشت آنان را مورد تاکید قرارداده و این دو قشرشریف و عزیز همواره مورد تفقد رهبر عزیز انقلاب می باشند.

امروز در شرایط حساسی به سر می بریم و جامعه شریف کارگری و بازنشستگان محترم در بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی به سر می برند؛ مجلس محترم و نمایندگان عزیز مردم همواره دغدغه معیشت اقشار ضعیف جامعه به خصوص کارگران و بازنشستگان را داشته و اینک که وزیر پیشنهادی تعاون و کار و رفاه اجتماعی برنامه های قابل قبولی در خصوص معیشت کارگران و بازنشستگان؛ همسان سازی حقوق بازنشسستگان و ارتقاء معیشت جامعه کارگری و ساماندهی بیمه و درمان دارند؛ انتظار می رود منتخبان مردم در مجلس با نظر مثبت برنامه های ایشان را بررسی و رای اعتماد به آقای دکتر شریعتمداری بدهند.

نمایندگان تشکل های بازنشستگی مازندران با تاکید برضرورت همدلی و اتحاد بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر کشور؛ مشکلات کنونی مربوط به بیمه و درمان؛ اجرای قانون همسان سازی، عدم اجرای قانون الزام درمان و درمان رایگان بیمه شدگان و بازنشستگان و کارگران را یاد آورشده و تصریح کرده اند: جامعه کارگری و بازنشستگان شریف کشور، مجلس را عصاره ملت دانسته و اعتقاد راسخ دارند که مجلس بهترین تصمیم را در این برهه از زمان اتخاذ خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز