خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهر در جمع سرمایه گذاران چینی؛

شهر ارطه دارای ظرفیت های طبیعی و گردشگری بسیار خوبی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۳۴

فرماندار قائمشهر در جمع سرمایه گذاران چینی،گفت:شهر ارطه دارای ظرفیت های طبیعی و گردشگری بسیار خوب است.

به گزارش ایلنا از شهر ارطه، فرماندار قائمشهر در جمع سرمایه گذاران چینی در  شهر ارطه با، با اشاره به نوپا بودن و بکر بودن محیط شهری ارطه گفت : شهر ارطه ویژگی های خاص خود را دارد و بستر سرمایه گذاری در این شهر به دلیل دارا بودن ظرفیت های طبیعی و گردشگری بسیار خوب است.

مهدی محمدی ادامه داد : اگر سرمایه گذاران در سرمایه گذاری در اینجا مصمم باشند ما هم با تمام توان به آنها کمک می کنیم.

شهردار ارطه، با اشاره به استفاده از ظرفیت های شهر ارطه افزود : در حوزه مرکبات وصادرات آن به شهرهای دیگر، ارطه رتبه ی اول یا دوم را کسب کرده است.

حبیب الله قاسمی،با بیان اینکه نباید صرفا به دنبال صادرات مرکبات باشیم گفت : باید تلاش کرد تا از ابتدا که نهال است تا انتها که محصول است را صادر کنیم.

قاسمی حذف صادرات باواسطه و برجسته کردن شهر را در حوزه مرکبات هدف کار بیان کرد و توضیح داد : در حوزه صادرات واسطه قرار ندارد، فقط باغدار و خریدار هستند.

وی اصل خدمت را صداقت بیان داشت و گفت : در کشوری زندگی می کنیم که بر سه اصل کار، اخلاق و اخلاص پایدار است.

شهردار ارطه باتاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری این شهر تصریح کرد  :ارطه قدمت سه هزار و هفتصد ساله دارد و پانزده میلیون نفر ازمسیر این شهر عبور می کنند که در خصوص جذب گردشگر بسیار کارآمد است.

نماینده سرمایه گذاران چینی با اشاره به  فعال نمودن تجارت در مازندران عنوان کرد  : باید از ظرفیت های صنعت توریست در این شهر به نحو احسن استفاده کرد و مینه اشتغال زایی را فراهم کرد.

محمدرضا مولا به وجود آوردن کارگاه های واقعی زودبازده و قرار دادن آنها در اختیار مردم را عامل ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای مردم دانست.

وی استفاده از تیم تخصصی کارآمد را در خصوص تجارت با دیگر کشورها ضروری شمرد و گفت :از چندطرح گردشگری به دلیل عدم وجود نیروهای متخصص استفاده نشد.

او در پایان گفت : کیفیت محصول در اولویت اول قرار دارد و اولویت بعدی برای سرمایه گذاران چینی قیمت است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز