خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار ساری؛

مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۷۸

با حضور فرماندار ساری،دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران،اعضای هیات اجرایی و جمعی از مسئولین ،مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری معرفی شد.

به گزارش ایلنا از ساری،فرماندار ساری در مراسم تودیع و معارفه مسئول خانه کارگر شهرستان ساری که با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران،اعضای هیات اجرایی و جمعی از مسئولین در خانه کارگر شهرستان ساری برگزار گردید با بیان اینکه مشکلات کارگران بسیار زیاد است،گفت: زندگی کردن در این شرایط سخت اقتصادی  با حداقل حقوق بسیار سخت و ارزشمند است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد نه فقط در کلام،بلکه در عمل هم حمایت از کارگران و بازنشستگان را اثبات کنیم.

عباسعلی رضایی با بیان اینکه کارگران قشر نجیب و مظلومی هستند،اظهار کرد: کارگران به دنبال حق خود بوده و هیچگاه زیاده خواه نبوده اند.

فرماندار ساری در خصوص فشارهای اقتصادی حاکم بر قشر کارگر و بازنشسته گفت: دولت در تلاش است با ارائه بسته های حمایتی فشارها را تا حدی از روی کارگران بردارند.

در ادامه نصراله دریابیگی با بیان اینکه خانه کارگر شهرستان ساری در سال 82 با حضور علیرضا محجوب،دبیر کل خانه کارگر ایران افتتاح گردید،گفت:امروز به لطف خدا و تلاش همکاران خانه کارگر ساری 25 هزار عضو دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگران در بحث معیشت و درمان دچار مشکلات عدیده ای هستند،اظهار کرد:90 درصد کارگران و70 درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند.

دریابیگی ادامه داد: تشکیلات خانه کارگر کشور در تلاش است با ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی باری از دوش کارگران و بازنشستگان بردارند.

در پایان از زحمات و خدمات  حسن شکری،مسئول پیشین خانه کارگر شهرستان ساری تجلیل و مهدی نادعلی بعنوان مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری منصوب گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز