خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قائمشهر خبر داد:

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین با نام جاماندگان اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۷۱

عباس صالح زاده گفت : این پیاده روی با نام جاماندگان اربیعین حسینی از حسینیه ثارالله تا جاده کیلاکلا قائمشهر با حضور موکب ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم شهر، عباس صالح زاده با اشاره به نزدیک بودن به اربعین حسینی گفت : برگزاری مراسمی مخصوص به این روز در کمیسیون فرهنگی شورا، شهرداری، فرمانداری سپاه و دفتر امام جمعه شهرستان به تصویب رسیده است.

وی افزود : این پیاده روی با نام جاماندگان اربیعین حسینی از حسینیه ثارالله تا جاده کیلاکلا قائمشهر با حضور موکب ها برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر مسائلی را که بدون مصوبات شورا در کمیسون ماده 5 مطرح می شوند را اشتباه دانست و ادامه داد : شهرداری باید مصوبات تایید شده شورا را به کمیسیون ماده 5 ارسال کند.

نصیر متانی، رئیس کمیسیون فرهنگی قائمشهر ضمن انتقاد بر عدم اطلاع رسانی مراسم اربعین به کمیسیون فرهنگی تصریح کرد : هزینه ی این مراسم از جیب شهرداری و مردم است و در پایان برخی افراد از آن بهره سیاسی می برند، متولی این مراسم مردم هستند.

محمدعلی شیرسوار نیز باانتقاد بر برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین توضیح داد : به اسم راهپیمایی مسیری طی می شود، که در هیچ جای قوانین از این مراسم نام برده نشده است، به عقیده من جلوی برگزاری این مراسم باید گرفته شود.

غلامرضا میرزایی، عضو دیگر شورا، مصوبات شورا را درحال پیگیری بیان کرد و افزود : برخی مصوبات از اولویت جدی برخوردارند.

میرزایی خریدباکس زباله را از اولویت های اصلی شهر عنوان کرد و گفت : شورا مصوبه خرید هزار باکس زباله را داده است اما هنوز اقدامی صورت نگرفته، در این مسئله باید ضمن پیگیری دلیل عدم اجرای آن مشخص شود و حل این مشکل باعث  زیباتر شدن چهره ی شهر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز