خبرگزاری کار ایران

در اثر وقوع سیل؛

50 راس گوسفند در بخش چهاردانگه تلف شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۰۹

فرماندار شهرستان ساری از تلف شدن 50 رأس گوسفند در وقوع سیل روستای سعید‌آباد بخش چهاردانگه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی رضایی با اعلام اینکه شب گذشته سیل شدیدی به دلیل بارش باران و تگرگ اغلب نقاط شهرستان ساری به‌ویژه چند روستا را در برگرفته و موجب خسارت تعدادی روستا شد، اظهار داشت: در پی وقوع این سیل به روستاهای‌ "سعیدآباد، زکریاکلا، بندبن، کمرکلا و عقه‌خیل" از بخش چهاردانگه شهرستان ساری خسارت وارد شد.

وی افزود: راه‌های مواصلاتی روستاهای سعیدآباد، زکریاکلا، بندبن، عقه‌خیل و کمرکلا قطع‌شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و امدادی راه روستاهای سعید‌آباد، زکریاکلا و عقه‌بن بازگشایی و دو روستای دیگر در حال بازگشایی است.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه 50 رأس گوسفند در روستای سعید‌آباد در این سیل تلف شدند، افزود: در سیل شب گذشته معابر و برخی از منازل مسکونی شهر ساری دچار آب‌گرفتگی شد که خسارات واردشده در بخشی دیگر اعلام می شود.

رضایی با اشاره به حجم بالای میزان بارندگی در شب گذشته و امروز در شهرستان ساری، تصریح کرد: بارندگی 90 میلی‌متری شب گذشته موجب قطع برق و آب برخی از نقاط شهرستان و سوختگی ترانس برق مجتمع آب‌رسانی مرمت شد که با تلاش نیروهای امدادی برق و آب کلیه مناطق شهرستان وصل شد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرستان قبل از وقوع سیل، گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته نیروهای امدادی، شهرداری‌ها، هلال‌احمر و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در آماده‌باش کامل قرار داشته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز