خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی نیروی انتظامی مازندران بیان کرد:

کشف 10 فقره احتکار در شش ماه سالجاری/تامین امنیت اقتصادی در صدر وظایف ناجا

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۱۴۸

معاون اجتماعی نیروی انتظامی مازندران کشف 10 فقره احتکار در شش ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ علیرضا باقری صبح امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته ناجا با شعار پلیس مقتدر،امین مردم برگزار شد به نقش بی بدیل رسانه ها در حوزه اجتماعی اشاره کرد و افزود: رسانه ها نقش حاملان و انتقال دهندگان درانتقال ارزشها و فرهنگ به جامعه دارند.

وی افزود: رسانه ها از نظر فناوری اطلاعات و ارتباطات از فناوری های نوین بهره می برند و در حوزه تخصصی نیز شرایط متفاوت شده و شاهد پویایی در رسانه ها هستیم.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران گفت: با برگزاری نشست های تخصصی و استفاده از دانش رسانه ای شاهد هستیم با تولید کرسی های هم اندیشی، رسانه ها نگرش جدیدی ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: رسانه ها در تولید امنیت نقش بی بدیلی دارند و توانستیم با کمک رسانه امنیت قابل و قبولی را در این حوزه داشته باشیم.

باقری تامین امنیت اقتصادی جامعه را یکی از وظایف مهم نیروی انتطامی برشمرد و نقش رسانه ها را در تحقق این امر مهم دانست.

باقری با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی عنوان روز جمعه اولین روز هفته ناجا را پلیس ،جامعه ایمانی و ارزشهای اسلامی ، رافت و مهربانی عنوان کرد و گفت: شرکت کارکنان ناجا در مصلی های نماز جمعه و ارائه خدمات رایگان مشاوره و مددکاری و ویزیت رایگان از برنامه های این روز به شمار می رود.

وی پلیس ،انضباط،اقتدار،امنیت پایدار را عنوان شنبه دومین روز از هفته ناجا برشمرد و افزود: در این روز از شورای معتمد پلیس تقدیر می شود.

باقری عنوان یکشنبه سومین روز از هفته ناجا را پلیس ،حرفه گرایی ،تخصص و کارآمدی اعلام کرد و بازدید دانش آموزان از توانمندی های پلیس ،راه اندازی سیستم مانیتورینگ و تجمیع خطوط 110 را از برنامه های این روز اعلام کرد.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران پلیس ،آموزش همگانی ،مشارکت و پیشگیری اجتماعی را عنوان دوشنبه چهارمین روز برشمرد و گفت: آموزش همگانی اقشار مختلف جامعه در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش چگونگی مراقبت افراد از اموال شخصی از برنامه هایی که در این روز اجرا می شود.

وی عنوان روز سه شنبه پنجمین روز هفته ناجا را پلیس،خدمتگزاری ،پاسخگویی و امانت داری بیان کرد و دیدار با نماینده ولی فقیه و معرفی سامانه 197 را عناوین برنامه های این روز برشمرد.

باقری پلیس، دانش بنیانی ،پژوهش محوری و روزآمدی را عنوان روز چهارشنبه ششمین روز از هفته نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: برگزاری کلاس بصیرت افزایی کارکنان ناجا، نشست با نخبگان علمی و فرهنگی و تجلیل از فعالان آموزش همگانی در این روز برگزار می شود.

وی عنوان روز پنج شنبه را پلیس ،حماسه حسینی،ولایتمداری و ایثار و شهادت بیان کرد و برگزاری ورزش همگانی و حضور در گلزار شهدا را عناوین برنامه های آخرین روز هفته ناجا برشمرد.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران در پایان سخنانش از کشف 10مورد احتکار طی شش ماه اخیر به ارزش 97 میلیارد ریال و کشف 205 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز