خبرگزاری کار ایران

یک مسئول در ارشاد مازندران:

نمایشگاه دائمی فرهنگی در مازندران نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۲

امسال، فضای نمایشگاه بسیار زیبا آراسته شده و از گرد و خاک نمایشگاه سال گذشته، خبری نیست.

ایلنا: معاون اداری - مالی اداره کل ارشاد مازندران گفت: نمایشگاه کتاب مازندران امسال به لحاظ کیفیت، نسبت به سال گذشته بهتر است.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " اسماعیل احمدی " در بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: نمایشگاه‌های کتاب هر سال نسبت به سال گذشته از کیفیت بهتری برخوردار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال هم از کیفیت مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته برخوردار است، گفت: امسال، فضای نمایشگاه بسیار زیبا آراسته شده و از گرد و خاک نمایشگاه سال گذشته، خبری نیست.

" احمدی " با اشاره به تبلیغات گسترده محیطی و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری درباره برگزاری نمایشگاه کتاب، تصریح کرد: برای رفت و آمد مردم به نمایشگاه کتاب، اتوبوس‌هایی در مرکز شهر مستقر است تا دسترسی مردم به نمایشگاه کتاب با سهولت انجام شود.

وی با بیان اینکه با توجه به کمبودهای اعتباری، کاستی‌هایی وجود دارد، افزود: برنامه‌ریزی ما در برگزاری مطلوب نمایشگاه بود.

" احمدی " با اشاره به اینکه امسال، شش باجه بانک را برای ارائه بن کتاب دائر کرده ایم، یادآور شد: این باجه‌ها به صورت فعال کار می‌کنند تا مردم کمتر در صف دریافت بن منتظر شوند.

معاون اداری - مالی اداره کل ارشاد مازندران، خاطرنشان کرد: پلیس راه و نیروی انتظامی در برگزاری امنیت این مکان، حامی ما بودند.

وی از تلاش اورژانس، هلال‌احمر، اتوبوسرانی، شهرداری ساری و میاندرود، اداره برق ساری و میاندرود، اداره مخابرات و رسانه‌ها در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه قدردانی کرد.

احمدی با اشاره به اینکه چندین سال است که مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها کتاب نداریم، ادامه داد: مسئولان استان، تمهیدات لازم را بیندیشند تا مرکز دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز