خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر :

ایستادگی و مقاومت مهمترین درس دفاع مقدس است/ اراده عاشورایی ایران اجازه توطئه به دشمنان را نخواهد داد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۸۰

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر گفت: ایستادگی، مقاومت و همبستگی مهمترین درس دفاع مقدس برای ما و دشمنان بوده است.

به گزارش حبرنگار ایلنا از ساری ، ناخدا یکم کریم مستری صبح امروز در رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام عرصه را بر صدام تنگ و به دنیا ثابت کردند ایران مهد دلیران است اظهار داشت: ایستادگی، مقاومت و همبستگی مهمترین درس دفاع مقدس برای ما و دشمنان بوده است.

وی تاکید کرد : اگر باهم باشیم، تمام دنیا با قدرت نظامی هم قادر به شکست ما نخواهند بود .

فرمانده دانشگاه نیروی دریای امام خمینی(ره ) نوشهر گفت: امروز که دشمنان درصد هستند با تحریم ها بر کشور و ملت ما فشاور آورند بازگشت به روحیه همبستگی، تلاش به خودکفایی کشور می تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد .

وی ادامه داد: اراده عاشورایی کشور اجازه توطئه ها به دشمنان را نخواهد داد و در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت ایران، با اقتدار عمل خواهند کرد.

ناخدایکم مستری افزود: تلاقی و تقارن هفته عاشورایی و دفاع مقدس حاکی این مطلب است که هیچ مسیری روشن تر از راه امام حسین (ع )برای مبارزه با ظلم نیست.

وی یادآور شد: جنگ آغاز شده توسط صدام دیوانه هشت سال طول کشید و در این مدت، رزمندگان اسلام با اجرای بیش از 100 عملیات در دریا، زمین و هوا عرصه را به صدام تنگ کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز