خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۳۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران،عملیات ساخت پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با ظرفیت پالایش 700 مترمکعب در شبانه روز، در حال اجرا است که تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه از محل منابع داخلی شرکت و با هزینه 50 میلیارد ریالی در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: با توجـه به حضور واحدهای تولیدی آب بر در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد، ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب به منظور پالایش فاضلاب و همچنین جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، در دستور کار قرار دارد.

موسوی با اشاره به وضعیت ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب جدید استان متذکر شد: علاوه بر موضوع محیط زیست، تمرکز بر روی مدیریت بحران آب می‌باشد؛ لذا با پیش بینی‌هایی که در این سیستم تصفیه به عمل آمده، این شرکت در نظر دارد فاضلاب تصفیه شده را در راستای استفاده مجدد واحد های صنعتی و همچنین آبیاری فضای سبز شهرک در نظر بگیرد تا نیاز مصارف آب به حداقل ممکن تقلیل پیدا کند.

گفتنی است 39 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مازندران وجود دارد که نزدیک به 15 واحد یعنی حدود 37 درصد از کل نواحی و شهرک‌های صنعتی دارای تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز