خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد:

آشکارسازی نقاط پرحادثه در جاده‌های استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۲۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آشکارسازی نقاط پرحادثه در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد آفرین محمدزاده گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزو محورهای حساس کشور محسوب شده ، بنابراین ایمن‌سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های مازندران توسط این اداره کل گفت : محورهای ارتباطی هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری - خزر آباد ،ساری-نکا، نکا - بهشهر ، نور - چمستان - آمل و محور کناره ازجمله محورهای بودند که آشکارسازی نقاط پرحادثه در آنها صورت پذیرفت.

آفرین محمدزاده از آشکارسازی نقاط پرحادثه به‌عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد یادکرد و اظهار داشت: با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص رفع این نقاط صورت گرفته و در همین راستا نیز نصب انواع علائم به‌عنوان یک اقدام کم‌هزینه ، زودبازده ، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

وی تصریح کرد:یکی از برنامه‌های این اداره کل درزمینه ایمن‌سازی محورها و رفع نقاط پرحادثه نصب تابلوهای جهت نمای فسفری برای آشکارسازی نقاط پرحادثه  ( از نوع خورشیدی) است که در محورهای شریانی استان نصب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز