خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه/ چالوس یک طرفه شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۴۶

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین جاده ساری – کیاسر و یک طرفه شدن جاده های چالوس و هراز از فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا, سرهنگ علیرضا قدمی گفت: ترافیک هم اکنون در جاده های هراز ، سوادکوه و چالوس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده های چالوس و هراز امروز به سمت تهران یک طرفه می شود.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ تا ۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می شود.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۷ خرداد از جاده‌ های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز