خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ضرورت انسجام عملی برای گذر از پیچ تاریخی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۸۰

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با انسجام و همدلی و با هرگونه گرایش های سیاسی باید از این پیچ تاریخی انقلاب عبور کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری،نصرت‌‌الله لطفی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که صبح امروز در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در ۳۹ سال گذشته نیز ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی تشکیل شده است، ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را متفاوت قلمداد و اظهار داشت: این ستاد نگاه ویژه می‌طلبد و در این مقطع کارگروه‌های انجام امور محتوایی آن از اولویت برخوردار است.

وی تأکید کرد: یکی از وظایف مشترک تمام کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اندیشه‌ورزی برای بیان نقاط قوت و ضعف سنوات گذشته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دو بخش تبیینی و آیینی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید با تمام وجود باور کنیم که شرایط فعلی، استثنایی‌ترین شرایط است و در کنار آن باور داشته باشیم که در تبیین آثار انقلاب و نظام، دستمان علی‌رغم سیاه‌نمایی‌ها، پر است.

لطفی با اشاره به جلسات برگزار شده با مقامات سه قوه، شخصیت‌های حوزوی و فرهنگی و مقامات لشکری، افزود: در این جلسات تأکید شد که همه باید ید واحده باشیم و نیاز فعلی ما انسجام و همدلی عملی است و اتحاد است که ملت و دولت را از پیچ تاریخی می‌گذراند.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین و ارائه کارنامه چهل‌ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی و پاسخ مستدل و باورپذیر به شبهات بخصوص با استفاده از ابزار هنر را مأموریت اصلی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

لطفی تاکید کرد: با انسجام و همدلی و با هرگونه گرایش های سیاسی باید پیچ تاریخی انقلاب عبور کنیم.

وی افزود: انسجام و همدلی لازمه حفظ انقلاب اسلامی است و تاکید بر اینکه تحقق این امر وظیفه سازمانی و اداری نیست بلکه وظیفه انقلابی و دینی است.

قائم مقام آیت الله جنتی رئیس شواری هماهنگی و تبلیغات اسلامی ادامه داد: بیش از 80 درصد جمعیت ایران بعد از پیروزی انقلاب متولد شدند  و دوران خفقان را حس نکردند بنابراین در این شرایط یادآوری دستاوردهای انقلاب برای نسل بعد از انقلاب ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز