خبرگزاری کار ایران

نصرت‌الله لطفی:

مناسبت‌های ملی با نگاه سیاسی و جناحی قابل اداره نیست

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۴۸

معاون حقوقی مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مناسبت ملی و مراسم های عمومی با نگاه سیاسی و جناحی قابل اداره نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بجنورد، نصرت‌الله لطفی در دیدار نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مراسم عمومی و ایام‌الله در فرهنگ ایران اظهار کرد: یوم‌الله باید همه دلبستگان و عاشقان به نظام در صحنه حضور پیدا کنند.

لطفی اظهار کرد: گروه‌ها و جناح‌ها در حال چرخش هستند ولی شیوه کار در شورا از دولت‌ها و جناح‌ها تاثیرپذیر نبوده و نیست.

وی با اشاره به این فرموده رهبر کبیر انقلاب که «حفظ نظام از اوجب واجبات است»، اظهار داشت: به اذعان همه کارشناسان، بهترین پشتوانه برای امنیت ملی حضور مردم در صحنه است. همه دست‌اندرکاران فرهنگی در استان‌ها خادمین مردم بوده و باید پشتوانه نظام باشند.

نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با بیان اینکه شورای هماهنگی قدم‌های برجسته‌ای برای تقویت نظام و معرفی آن برداشته، از زحمات شورا در مناسبت‌های ملی قدردانی کرد.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: افرادی که باتمام قوا وارد میدان عمل شده و در راه تقویت نظام، امام و رهبری گام برمی‌دارند حق بزرگی به گردن ملت دارند.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز