خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

چندین پروژه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در کرمانشاه افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۸۵

در ایام دهه مبارک فجر امسال، چندین طرح و پروژه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در کرمانشاه، بخش ها و روستاهای تابعه افتتاح خواهد شد.

دومین نشست چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر با حضور فرماندار کرمانشاه، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و بزرگان قوم اهل کرمانشاه پیش از ظهر دوشنبه در محل فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر در این جلسه با تاکید بر هرچه با شکوه بگزار کردن مراسم دهه فجر، گفت: تمامی تلاش دولت تدبیر و امید این است که مشارکت مردم در برگزاری اعیاد و مراسم‌های مختلف از جمله جشنهای پیروزی اتقلاب اسلامی بیشتر و مستمر باشد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: ما نیز در این راستا می‌بایست عمده فعالیت‌ها را به عموم مردم واگذار کنیم.

رنجبر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب دست آوردهای بزرگی برای کشور به همراه داشته است، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با فدا کردن جان خود از این دست آورد‌ها پاسداری کرده‌اند لذا بر ما واجب است که مردم را در جریان اقدامات و کارهای انجام شده قرار دهیم.

وی افزود: در این راستا در ایام دهه مبارک فجر امسال چندین طرح و پروژه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در کرمانشاه، بخش‌ها و روسناهای تابعه افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در پایان سخنان خود از مردم خواست با شور و نشاط خاصی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضوری گسترده داشته باشند.

در ادامه این جلسه، هر یک از حاضران در نشست دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون برنامه‌های فرهنگی در آستانه دهه مبارکه فجر در شهرستان کرمانشاه را تشریح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز