خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

اقتدار جمهوری اسلامی از برکت حضور مردم در صحنه و خون شهدا است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۲۳

استاندار مازندران گفت:اقتدار جمهوری اسلامی از برکت حضور مردم در صحنه و خون شهدا است

به گزارش ایلنا ، اسلامی در یادواره 225 شهید روستای جامخانه شهرستان میاندورود، با اشاره به این که امروز در عصری زندگی می کنیم که ارزش ها در برابر ضد ارزش ها قرار دارد، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی، فصل جدیدی را در حیات بشر و جهان اسلام باز کرد.

اسلامی با بیان این که این فصل جدید؛ تقابل اسلام و کفر اگر چه در طول تاریخ پس از اسلام وجود داشته است، لیکن در عصر انقلاب اسلامی شرایط متفاوتی را بوجود آورده است، افزود: کفر و جهان استکباری، پیشرفت و تمدن را در گرو دین ستیزی می دانست و می داند و مکتب سکولاریسم که آخرین پرده از نگاه به جهان و انسان ها بود را به عنوان شیوه ای از حاکمیت تبیین و دموکراسی را که ناشی از این تفکر بوده را در جهان تبلیغ کرد.

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی از بیداری مردم، هدایت حکیمانه امام راحل، حضور مردم در صحنه و از برکت خون شهدا به جهانیان نشان داد که دین، افیون جامعه نیست، بلکه عامل سعادت بشر و قدرت ساز برای زندگی متعالی بشر است و انسان در سایه بندگی خداوند و هدایت کتاب خدا و سنت پیامبر (ص) به سعادت دنیا و آخرت می رسد، گفت: این دو تفکر و بینش متعالی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، مورد تهاجم سنگین استکبار قرار گرفته است.

استاندار با بیان این که همت رزمندگان و تمامی نیروهای مسلح و حضور در صحنه مردم علیرغم همه توطئه ها موجب تحکیم ارکان جمهوری اسلامی گردید، اظهار داشت: اقتدار و ابهت امروز جمهوری اسلامی از برکت بیداری مردم، هدایت امام خمینی (ره)، حضور مردم در صحنه و برکت خون شهدا است.

وی اضافه کرد: شهدا با آگاهی کامل و درک همه جریانات مخاطره آمیز؛ عاشقانه برای بارور کردن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و امروز به مرتبه ای رسیدیم که قدرت انقلاب اسلامی قدرت قابل احترام و ستودنی برای مردم کشورمان و قدرت دردسرساز برای استکبار جهانی به شمار می رود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه ایران اکنون به طرازهای بالای علمی و فناوری در جهان دست یافته است، افزود: این موفقیت مرهون تلاش های جوانان ایران است که برغم رویکردهای مخرب مستکبران برای نامناسب نشان دادن ایران، جوانان کشورمان راه سعادت علمی را در زادگاه خود یافتند.

وی با اشاره به اینکه تسلیم و خلع سلاح، سیاست امریکا است، خاطرنشان ساخت: اسکتبار جهانی با این سیاست اجازه نمی دهد کسی قدرت برتر داشته باشد و قدرت های دیگر باید از آن ها فرمان بپذیرند.

اسلامی، گفت: کشورمان در شرایط تحریم با استفاده از قدرت علمی و فناوری جوانانش و سخت کوشی به قدرت نظامی رسید که داشتن این قدرت ها باعث می شود تا ایران در جهان سر بلند باشد و هرگز کسی و یا کشوری نمی تواند با آن مقابله بکند.

وی اظهار داشت: مستکبران امروز با طرح جدید و جنگ اقتصادی، به خیال خود ساقط کردن نظام در چهلمین سال انقلاب را در دستور کار قرار داده اند، لیکن با بصیرت و حضور مردم در صحنه و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، این آرزوی خود را به گور می برند.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که ما در دوره تحریم ها نیز با اتکا به خلاقیت و باور نیروهای متخصص و متعهد خود در بهترین شرایط قرار داشتیم، عنوان نمود: همه تلاش دشمن این است که مانع قدرت علمی، فناوری و نظامی کشور شود و رشد روزافزون اقتدار نظام جمهوری اسلامی را متوقف نماید.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از رونق اقتصادی روستاها و تقویت معیشت روستاییان با اجرای طرح های متنوع به عنوان بخشی از برنامه های اولویت دار استان یاد کرد و ابراز کرد: در سه ماهه اخیر یکهزار و 670 میلیارد ریال منابع ارزانقیمت برای تحقق این برنامه ها اختصاص یافت که با پرداخت آن ها، 6 هزار شغل برای روستاییان استان ایجاد می شود.

وی ایجاد کسب و کارهای خرد در روستاها را در اشتغالزایی و تولید اثربخش دانست و یادآور شد: 42.6 درصد جمعیت مازندران در روستاها ساکن هستند و ماندگاری این جمعیت در گرو ایجاد اشتغال در روستاها و تولید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز